וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "נדע את משמעות הניצחון רק בעתיד"

במנצ'סטר סיטי לא ידעו כל כך איך לעכל את החגיגה המדהימה בדרבי. אדין דז'קו: "הרגשה מדהימה, השתלטנו על המגרש"

לראות ולא להאמין. מנצ'סטר סיטי התעללה היום (ראשון) במנצ'סטר יונייטד עם 1:6 ענק בדרבי הגדול של העיר ופתחה פער של חמש נקודות בראשות הטבלה על השדים האדומים, שנראו רחוקים מאוד מהכינוי "שדים" במהלך המשחק. צמד של מריו באלוטלי (22, 60) פתח את החגיגה, כשבתווך ג'וני אוואנס מורחק. סרחיו אגוארו הגדיל את התוצאה בדקה ה-69, דארן פלטשר החזיר בשער נאה בדקה ה-81, אבל יונייטד התפוררה בדקות הסיום וצמד של אדין דז'קו (89, 93) ושער נוסף של דויד סילבה (91) קבעו את התוצאה הסנסציונית.

אנשי הסיטי בעצמם נראו מעט המומים בסיום מהתוצאה הלא שגרתית. המאמן רוברטו מאנצ'יני, שבהחלט הוכיח את הלגיטימיות שלו כמאמן גדול אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב לביטחון שלנו, אבל נדע את המשמעות שלו רק בעתיד. יש לי הרבה כבוד ליונייטד שלמרות ההרחקה לא התגוננה וניסתה לחזור למשחק. האוהדים יחגגו את הניצחון הגדול אבל עבורנו אלו רק שלוש נקודות".

גם השחקנים בתכלת חגגו. דז'קו אמר: "זו הרגשה מדהימה. קשה לשחק בחוץ בפרמיירליג, בטח ובטח מול מנצ'סטר יונייטד. הם היו טובים ברבע השעה הראשונה, אבל השתלטנו לחלוטין על המגרש. זה יום מדהים לנו ולאוהדים שלנו. הפער עכשיו הוא חמש נקודות, אבל יש המון משחקים ודרך ארוכה מאוד לפנינו. כלום לא גמור".

מיקה ריצ'ארדס הוסיף: "איזו תוצאה מדהימה. התגוננו בהתחלה, אבל כשהייתה לנו הזדמנות, תקפנו בלי סוף. אני חושב שהראנו לכולם מה אנחנו יכולים לעשות".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully