וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קווינס פארק ריינג'רס הדהימה את צ'לסי 0:1

דרוגבה ובוסינגווה הורחקו, שבעה כחולים נוספים ראו כרטיס צהוב, והמומנטום של הבלוז נקטע. ארסנל ניצחה את סטוק 1:3

אמנם כל העיניים הופנו היום אל עבר אולד טראפורד ולדרבי בין מנצ'סטר יונייטד וסיטי, אך במקביל התרחשו שני משחקים נוספים בפרמיירליג. ארסנל ניצחה 1:3 את סטוק סיטי ועלתה למקום השביעי, בעוד אברטון ניצחה 1:3 בחוץ את אברטון. טוטנהאם ניצחה 1:2 את בלקבורן, עם צמד של רפאל ואן דר וארט. במשחק שנעל את הערב קיבלנו את ההפתעה הגדולה ביותר, כאשר קווינס פארק ריינג'רס חגגה ניצחון ביתי ראשון העונה עם 0:1 ענק על צ'לסי, ששיחקה כ-50 דקות בתשעה שחקנים.

קווינס פארק ריינג'רס - צ'לסי 0:1

לאחר שנדמה שהבקיעה רביעיה, חמישיה ושלישי בשלושת המחזורים האחרונים, נדמה היה כאילו צ'לסי של אנדרה וילאש בואש סוף סוף עולה על דרך המלך. אלא שהערב הבלוז חזרו למציאות ורשמו את תוצאתם המאכזבת ביותר העונה, שבוע לפני הדרבי הלוהט מול ארסנל. בשל ההפסד צמח הפער בין צ'לסי ומנצ'סטר סיטי לשש נקודות, כאשר ניוקאסל השתוו לבלוז עם 19 נקודות במקום הרביעי.

וילאש בואש החזיר להרכב ג'ון טרי, דידייה דרוגבה, חואן מאטה, דניאל סטארידג' וג'ון אובי מיקל שקיבלו מנוחה ב-0:5 הגדול על גנק באמצע השבוע שעבר, אך הפתיחה היתה כל כולה של המארחת. דויד לואיז תפס ברחבה את היידר הלגוסון בדקה העשירית, והשופט כריס פוי הצביע אל הנקודה הלבנה והעניק לקווינס פארק פנדל מפוקפק. האיסלנדי שהוכשל עשה את העבודה, הכניע את פיטר צ'ך וקבע 0:1 לקבוצה של ניל וורנוק.

הבלוז ניסו לחזור לעניינים, אך הציגו לראווה בעיקר את החלק האגרסיבי והמכוער שלהם. זה התחיל עם ז'וזה בוסינגווה, שהורחק בדקה ה-33 אחרי עבירה על שון רייט פיליפס. שמונה דקות עברו, והפעם הגיע תורו של דרוגבה לראות את הכרטיס האדום, הפעם לאחר עבירה מכוערת, עם שתי רגליים קדימה, אל תוך גופו של אדל טארבאט. עד הסיום שמרה QPR על היתרון המוקדם, בעוד צ'לסי סופרת אפס שערים, שני כרטיסים אדומים ולא פחות משבעה כרטיסים צהובים. זהו הניצחון הראשון של קווינס פארק על הבלוז מאז מרץ 1995.

ארסנל - סטוק סיטי 1:3

התותחנים, שפתחו את העונה בצורה קטסטרופלית, ממשיכים להתאושש ועלו כבר למקום השביעי לאחר ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ארסנל ניצחה 1:3 את סטוק סיטי משערים של ז'רביניו וצמד של רובין ואן פרסי, שרק נכנס כמחליף בדקה ה-67. יוסי בניון שוב לא שותף.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-27 משער של ז'רביניו. החלוץ מחוף השנהב קיבל מסירת עומק נהדרת מארון ראמזי, שכבש את השער הדרמטי נגד מארסיי, והכניע את אסמיר בגוביץ' כדי לקבוע 0:1. אבל סטוק לא התייאשה והצליחה להשיג שוויון בדקה ה-34 לאחר כדור חופשי כמובן. הכדור הגיע לריאן שואוקרוס, שהעביר לוולטרס והוא נגח לכיוונו של פיטר קראוץ', שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1.

ארסן ונגר שלח לשדה המגרש את רובין ואן פרסי בדקה ה-67 וקיבל תמורה כעבור שש דקות כשהחלוץ ההולנדי קיבל מסירת רוחב מז'רביניו ודחק פנימה את ה-1:2. בדקה ה-82 הצליחה ארסנל לכבוש את השלישי, כשז'רביניו פרץ משמאל ויישר למרכז, שם המתין כמובן ואן פרסי, שבעט פנימה את ה-1:3.

בלקבורן - טוטנהאם 2:1

התרנגולים נמצאים בכושר פשוט נהדר לאחרונה והמשיכו בו גם היום. טוטנהאם ניצחה 1:2 בחוץ את בלקבורן ורשמה ניצחון ליגה חמישי בשישה מחזורים ועלתה למקום החמישי עם 16 נקודות ומשחק חסר. בלקבורן, שאוהדיה שוב הפגינו נגד המנג'ר סטיב קין, נותרה במקום האחרון בליגה עם חמש נקודות בלבד. רפאל ואן דר וארט, שכבש בפנדל בתיקו 2:2 מול ניוקאסל בשבוע שעבר, הרשית כבר בדקה ה-15. מאורו פורמיקה איזן בדקה ה-28, אך הקשר ההולנדי הצליח לכבוש שער נוסף בדקה ה-63.

פולהאם - אברטון 3:1
כבש לפולהאם: בריאן רואיס (68), כבשו לאברטון: רויסטון דרנטה (3), לואיס סהאה (90), ג'ק רודוול (90).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully