וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב השעתה את יואב זיו ממשחק אחד

23.10.2011 / 13:02

המגן שהורחק נגד סטוק בליגה האירופית יהיה מחוץ לסגל גם נגד מכבי פתח תקוה (20:50, ספורט2). ברק לוי יפתח בשער

מכבי תל אביב תתייצב הערב למשחק נגד מכבי פתח תקוה (20:50, ספורט 2), אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, בליגה ובאירופה. הצהובים הצליחו לנצח רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים ובקבוצה מרגישים שחלה התרופפות גדולה בחלק המקצועי, יחד עם כמה ליקויים בתחום המשמעת. הקבוצה התכנסה בצהריים בבית מלון, שם קיימה גם את האסיפה הטקטית המסכמת. איוניר יחסר מספר שחקני מפתח ביניהם אלירן עטר המורחק, צמד הבלמים ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' וכן ברק יצחקי וגל אלברמן הפצועים שלא ייכללו בסגל. סמוך למשחק החליט אף איוניר שלא לפתוח עם השוער גיא חיימוב, שסובל מפציעה בקרסול, ובמקומו יפתח הערב השוער הצעיר ברק לוי.

היום החליטה הנהלת מכבי תל אביב להשעות את מגן הקבוצה יואב זיו ממשחק אחד בשל האירוע שהוביל להרחקתו נגד סטוק סיטי בליגה האירופית ביום חמישי האחרון. בנוסף, יעמוד זיו לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון בימים הקרובים. בהנהלת הקבוצה החליטו להעמיד לדין גם את אלירן עטר ודור מיכה, שעל פי הודעת המועדון עברו עבירה על קוד התנהגות במשחק הנ"ל.

המאמן מוטי איוניר קיים אסיפה קשה עם שחקניו לקראת המשחק הערב ובין השאר אמר להם: "אני לא מבין לאן נעלמה הקבוצה שהיתה כאן לפני חודש? היו כאן משחקים ששחקנים רצו כמו מטורפים על המגרש והתאבדו על הדשא בשביל הקבוצה ובשביל החברים שלהם. איפה כל זה במשחקים האחרונים? פעם על כל איבוד כדור היו מתנפלים שניים או שלושה שחקנים, במשחקים האחרונים זה כבר לא קורה. אנחנו חייבים לחזור לשחק יחד כקבוצה ולדאוג אחד לשני. הכוח שלנו הוא הביחד ואז אף אחד לא יוכל לשבור אותנו".

איוניר התייחס גם לעניינים שבתוך חדר ההלבשה והוסיף: "תפסיקו ללכלך אחד על השני בתקשורת. זה לא מוסיף כבוד לאף אחד מכם. קורים כאן דברים לא טובים והם צריכים להיפסק. אני רוצה שנחזור לטירוף שהצגנו בתחילת העונה".

ברק יצחקי יצא לברצלונה, לבדיקה תקופתית אצל דוקטור רמון קוגאט שניתח אותו בברכו. הבעלים מיטש גולדהאר שהגיע ארצה לאחר שנכח במשחק בסטוק, יהיה נוכח הערב בבלומפילד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully