וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ברק לוי יפתח מול מכבי פתח תקוה

22.10.2011 / 17:39

השוער הצעיר יתפוס את מקומו של גיא חיימוב הפצוע. גם פאביצ'ביץ' ואלברמן לא בסגל למשחק (20:50, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בליגה ובאירופה.

* מכבי פתח תקוה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים (בשניהם ספגה שלישיות).

* אייל לחמן חוזר לאמן בליגת העל, שנתיים וחצי לאחר שפוטר מבני סכנין במרץ 2009.

* ההתקפה של מכבי תל אביב היא הטובה בליגה (18 כיבושים) בעוד שמכבי פתח תקוה מדורגת שנייה בטבלת הסופגות (15 שערים).

* בשלוש העונות האחרונות, הסתיימו חמישה מתוך שבעת המפגשים בין הקבוצות בתוצאות תיקו.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב קיימה היום את האימון היחיד שלה לקראת משחק הליגה מול מכבי פתח תקוה מחר. המאמן מוטי איוניר ייאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד בעקבות היעדרותם של אלירן עטר המורחק וברק יצחקי וניבאלדו הפצועים. הערב התברר כי גם גם סאבו פאביצ'ביץ' שסובל מפגיעה בקרסולו וגל אלברמן שלא התאמן היום בשל כאבי גב, לא ייכללו בסגל של איוניר.

בדומה אליהם, השוער גיא חיימוב סובל מכאבים בקרסולו ועבר טיפולים אצל הצוות הרפואי, כאשר מספר שעות לפני פתיחת המשחק נודע כי יזכה למנוחה ואת מקומו בהרכב יתפוס ברק לוי הצעיר. עומר ורד ודור מיכה, שלא פתחו בהפסד לסטוק ביום חמישי, ככל הנראה יחזרו להרכב.

מכבי פתח תקוה:

הקבוצה תגיע לבלומפילד אחרי שני הפסדים רצופים וזעזוע בעמדת המאמן, כאשר אייל לחמן מונה במקומו של מרקו בלבול שפוטר. לחמן לא תירגל הרכב הערב באימון המסכם אולם נראה שלמרות ההפסדים, לא צפויה מהפכה בהרכב. מי שיעדר הוא החלוץ המורחק עומר גולן.

לשני שחקנים תהיה זו התמודדות מעניינת כאשר השוער לירן שטראובר והקשר ציון צמח יפגשו את הקבוצה שויתרה על שירותיהם בקיץ האחרון. המאמן לחמן החליט בצעד שלא היה נהוג עד כה בקבוצה על התכנסות בבית מלון מחר בצהריים, שם תיערך גם האסיפה הטקטית המסכמת לקראת המשחק.

יואב זיו הפך בעל כורחו לכוכב יוטיוב

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

הצהובים נמצאים בתקופה לא טובה ונגד פתח תקוה גם יחסרו מספר שחקני מפתח בהרכב. זה בדיוק הזמן שבצוות המקצועי מצפים ממדוניאנין לקחת אחריות ולהיות האקס פקטור שיעשה הבדל במרכז השדה. הבוסני מתופקד העונה בעמדה מעט אחורית, ממנה כבש עד כה רק שער בודד ובישל שער נוסף. מדוניאנין הוכיח כבר במדי נבחרתו כי הוא מסוגל להבקיע מכל מצב או עמדה. עכשיו זה הזמן שלו לעשות קפיצת מדרגה גם במדים הצהובים ולהחזיר את מכבי תל אביב למסלול הניצחונות.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר

מלבד העובדה ששטראובר ינסה להראות לצהובים שהם טעו בכך שוויתרו עליו בקיץ האחרון, תהיה לו גם משימה בלנסות ולייצב את משחק ההגנה הרעוע מאוד של קבוצתו. פתח תקוה ספגה שמונה שערים, בשלושת המשחקים האחרונים וכעת יצטרך השוער הוותיק לגייס את כל ניסיונו בכדי להשרות כמה שיותר שקט על החלק האחורי, במטרה לחזור למסלול ההצלחות ולסייע למאמנו החדש אייל לחמן, לפתוח ברגל ימין את הקדנציה המחודשת שלו בליגת העל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שרן ייני, רוברטו פונצ'ץ, רחמים צ'קול, רפי דהן, משה לוגסי, האריס מדוניאנין, דור מיכה, מוסא קונאטה, רוברטו קולאוטי.

מכבי פתח תקוה: הרכב משוער: לירן שטראובר, אורי אוזן, ניצן דמארי, תומר אלבז, טל מעבי, ג'סטיס וומפור, מרוואן קבהא, ציון צמח, דני פרדה, טל בן חיים, ויקטור מרעי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully