וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "לא מופתע, מגיע לנו להיות במקום השני"

הדס גרינברג

23.10.2011 / 7:53

חלוץ מכבי נתניה חוגג את הכושר האישי והקבוצתי המצוין: "אפשר להגיע רחוק, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

במכבי נתניה משפשפים את העיניים כשהם מביטים בטבלה ורואים שהם מאיישים את המקום השני. הקבוצה של ראובן עטר רשמה אמש (שבת) ניצחון שני ברציפות, 1:2 על הפועל באר שבע, וכשהיכולת גם היא ממשיכה להיות טובה, אין זה מפתיע שאופטימיות רבה אופפת את המחנה הצהוב. "באנו מוכנים למשחק וידענו שבאר שבע תבוא עם מוטיבציה, אבל אנחנו היינו צריכים לבוא עם יותר מוטיבציה מהם. אנחנו משחקים טוב, מגיעים להזדמנויות, יש לנו חבר'ה טובים ותמיד אנחנו חושבים להצליח - לא משנה איזו קבוצה ניצבת מולנו", אמר כוכב המשחק אחמד סבע, שחגג אמש את שערו השביעי העונה.

"אני שמח ששיחקנו טוב, כמו קבוצה מצוינת, ויכולנו להגדיל את התוצאה. מגיע למכבי נתניה להיות במקום השני, מגיע לנו להיות בחלק העליון, במקומות 1-5", הוסיף החלוץ. "אנחנו חושבים שאנחנו יכולים להגיע רחוק וזה בהחלט מגיע לנו כי אנחנו עובדים קשה כל השבוע ונמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על המקום הזה. אותי ממש לא מפתיע שאנחנו במקום השני כי אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, אני רק מקווה שנישאר עם הרגליים על הקרקע".

על הכושר המצוין בו הוא מצוי, במסגרתו סיפק שישה שערים בשישה מחזורים, הוסיף סבע בן ה-30: "אני נמצא בכושר טוב ומקבל עזרה מהשחקנים. אני מקווה להמשיך ככה ואני גם יודע לתת לעצמי ביקורת על דברים שצריך לשפר. בינתיים אני עושה את העבודה ואני מקווה שכל פעם הגולים שלי יביאו לנו שלוש נקודות".

לצד סבע שמספק את הסחורה מדי שבוע ניכר גם שבן בנימין מתחיל לפרוע שטרות גם בצד ההתקפי, כאשר לאחר שכבש במחזור האחרון הוסיף אמש בישול לפיראס מוגרבי. החוליה הקדמית של נתניה עם חן עזרא, מוגרבי וסבע ללא ספק ייצרה לעצה כוח הרתעה רציני. באשר להגנה ולעובדה שהקבוצה גם סופגת מדי משחק אמר אמש ראובן עטר: "לקחתי בחשבון שנספוג יותר אבל על ידי התקפה טובה מייצרים הגנה והרתעה טובה". בקבוצה יזכו מחר לחופש וישובו לאימונים ביום שני.

צפו בסבע ומוגרבי כובשים ב-1:2 על באר שבע

עטר: "אנחנו לא נבהלים מהמיקום שלנו בטבלה"

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully