וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

הקבוצה של עטר כבר במקום השני. אחמד סבע (52) ופיראס מוגרבי (62) כבשו, אבו לאבן (77) צימק. הפסד ראשון לגיא לוי

מכבי נתניה ראתה כל השבוע את פסטיבל גיא לוי שנערך בבאר שבע. ראתה וחיכתה בסבלנות למשחק. הקבוצה מבירת הנגב ומאמנה החדש השיגו תיקו נאה בשבוע שעבר מול מכבי חיפה, אבל היום (שבת) הם הגיעו לקופסה, שם המקומיים לא התחשבו בשאיפות של באר שבע וניצחו 1:2 משערים של אחמד סבע (52) ופיראס מוגרבי (62), כשיוסף אבו לאבן רק מצמק בדקה ה-77. בעקבות הניצחון נתניה מעפילה למקום השני בטבלה, לפחות עד להשלמת המחזור התשיעי.

ראובן עטר עלה למשחק הבית במערך התקפי מאוד, שכלל את ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי וכמובן, אחמד סבע, שהשער שלו הציב אותו לצד ויאם עמאשה בראש טבלת מלך השערים עם שבעה כאלה. המחצית הראשונה הייתה חלשה, כשנתניה מנסה ואף זכאית לפנדל לאחר שאיבן גארידו נגע בכדור בידו בתוך הרחבה, אך לא משיגה את השער.

סבע נזקק לשבע דקות בלבד במחצית השנייה כדי לכבוש שוב, כמו בכל משחק לאחרונה, כשנגח נהדר הרמה של אחד המצטיינים במגרש, ליאור ראובן, המגן הימני של נתניה. הקבוצה של עטר לא נעצרה וכעבור עשר דקות, מהלך גדול של בן בנימין הסתיים בבישול למוגרבי, שירה פנימה את השני. יוסף אבו לאבן עוד החזיר את התקווה לבאר שבע עם שער נאה בדקה ה-77 ונתניה נלחצה לאחור, אך הצליחה לשמור על היתרון וניצחה בפעם החמישית העונה.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
המשיך את הכושר הנהדר שלו. סבע/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 10: מוטי מלכה ניסה ראשון עם כדור חופשי מכ-30 מטרים, שחלף מעל השער.

דקה 13: סבע נגח, הכדור ספק נגע בידו של איבן גארידו ומשם ניתז לחן עזרא, שבעט חלש לידיים של לויטה.

דקה 25: מוגרבי השתלט על ריבאונד מכדור קרן, יצא לטיול ברחבה ועבר ארבעה שחקנים, הכדור הגיע לקרופניק שבעט החוצה.

דקה 33: הרמה של ליאור ראובן מאגף ימין נחתה על ראשו של פיראס מוגרבי, שנגח ליד הקורה

דקה 52: גול! ליאור ראובן עם עוד הרמה טובה, סבע הכניס את הראש ושלח את הכדור לקורה ופנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 62: גול! נתניה דורסת. בן בנימין השתלט על הכדור בפינת הרחבה, עבר שני שחקנים והשאיר למוגרבי, שבעט פצצה לחיבורים. 0:2 לנתניה.

דקה 77: גול! באר שבע חוזרת למשחק. אבו לאבן החליף מסירות עם המחליף גבאי ומתוך הרחבה בעט שטוח לפינה, רק 1:2.

דקה 88: וויליאם סוארס ואחמד סבע נאבקו על הכדור. שחקן באר שבע שלח רגל לפניו של החלוץ הנתנייתי, ספק בכוונה וספק לא. השופט גיא ברגר שלף לשניהם כרטיס צהוב, שגם היה השני של סוארס והוא נשלח למקלחת מוקדמת.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (מריאנו קפוארלה, 90), חן עזרא (חן ראובן, 71), פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, איבן גארידו, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, אמג'ד סלימאן (עידו אקסברד, 78), וויליאם סוארס (הורחק, 88), יוסי שבחון, סיראז' נאסר (דובב גבאי, 65), מוטי מלכה (צחי מכלוף, 57), יוסף אבו לאבן.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully