וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "מתרגשים, אבל לא נבהלים מהמיקום שלנו"

22.10.2011 / 22:00

נתניה כבר במקום השני והמאמן מרוצה: "יש לנו קבוצה התקפית". גיא לוי, שספג הפסד ראשון: "לא אמרו לנו שיהיה קל"

מכבי נתניה המפתיעה עלתה הערב (שבת) למקום השני בטבלה, לפחות עד אשר יושלם המחזור התשיעי. הקבוצה של ראובן עטר נראית נהדר והשיגה את ניצחונה החמישי העונה, 1:2 על הפועל באר שבע האומללה. הקבוצה של גיא לוי כבר ראתה את האור עם תיקו מול מכבי חיפה במחזור שעבר, אך היא שבה במהרה למסכת ההפסדים שלה. אחמד סבע, שנמצא בכושר מטורף, כבש את שערו השביעי העונה בדקה ה-52 והוא בראש טבלת השערים לצד ויאם עאמשה. פיראס מוגרבי הכפיל כעבור עשר דקות ויוסף אבו לאבן רק הצליח לצמק בדקה ה-77.

המאמן המנצח, עטר, היה כמובן מאוד מרוצה בסיום: "אני מאמין בקבוצה שלי. שיחקנו מצויין במחצית הראשונה וככל שנקפו הדקות באר שבע הסתגרה. אמרתי לשחקנים במחצית שזה משחק של חכמים, ושאם נהיה מרוכזים ננצח. נהניתי מהמחויבות ואנחנו ממשיכים הלאה".

עטר נשאל על העובדה שלצד החלק הקדמי הנהדר, ההגנה שלו סופגת בכל משחק. הוא לא נשמע מודאג מהנושא: "יש לנו קבוצה מאוד התקפית, משחקים עם ארבעה או חמישה שחקנים מקדימה, ואני דורש גם מהמגנים לתמוך בחלק הקדמי. ההגנה הכי טובה היא התקפה, ככה אני רואה את זה, ואין לי בעיה עם זה שאנחנו סופגים. הם כמעט ולא הגיעו למצבים נגדנו. אנחנו רוצים ליהנות ממה שאנחנו עושים, מתרגשים אבל לא נבהלים מהמקום שאנחנו נמצאים בו. אני מקווה שהסגל שלנו יצליח לשמור על ההישגים".

הגיבור הגדול של נתניה העונה הוא כמובן סבע, שלא מפסיק לכבוש. החלוץ אמר בסיום: "אני בכושר טוב ושמח שאני מבקיע, אבל הכי חשוב זה שהגולים מביאים נקודות. אנחנו משחקים טוב, מגיעים להרבה הזדמנויות. כולנו בקבוצה חברים ואחים, ומשקיעים אחד בשביל השני. זה סוד ההצלחה ואני מקדיש את הניצחון הזה לאוהדים ולהנהלה שלנו".

גיא לוי הפסיד את משחקו הראשון כמאמן באר שבע והבין שמצפה לו עבודה רבה בניסיון לחלץ את הקבוצה מהתחתית: "נתניה היתה יותר טובה מאיתנו ברוב הדקות. ניסינו לעשות כמה התאמות, בסוף שיחקנו עם הרבה אומץ ותעוזה וזה טוב, כמעט לקחנו נקודה. היתה גם טעות שיפוט כשהרחיקו לנו שחקן, אבל אף אחד לא אמר לנו שיהיה קל. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, כרגע זה לא מספיק כדי לנצח. אין לנו תוכניות להתחזק, עוד לא עסקנו בזה. אני חושב שהקבוצה טובה וצריך למצוא את השילוב הנכון בכל משחק".

במהלך המשחק הניף חלק קטן מאוהדי הפועל באר שבע שלט תמיכה באוהד נפתלי יצחק, שעצור בעקבות זריקת הרימון במשחק נגד מכבי חיפה. על השלט נרשם "תהיה חזק נפתלי". חלק אחר של האוהדים, שלא אהב את השלט, החל בעימות עם אותה קבוצת אוהדים ובמקום נוצרה מהומה, שאילצה את המאבטחים להתערב ולהרגיע את העניינים. שני אוהדים הורחקו מהאיצטדיון בעקבות המהומה. בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת כעסה על הנפת השלט ובעקבות המקרה החליטה באופן סופי שלא להגיש ערעור על העונש של משחק ללא קהל אותו ספגה הקבוצה בעקבות הרימון.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully