וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לטל בן חיים בניצחון פורטסמות

קבוצתו של הבלם הישראלי ניצחה 1:3 את דונקסטר, דקל קינן לא נכלל בסגל קרדיף. 90 דקות ללירן כהן בהפסד פודבסקידז'ה

טל בן חיים השלים הערב (שבת) עוד 90 דקות טובות כמגן שמאלי בהרכבה של פורטסמות, שניצחה 1:3 בבית את דונקסטר והתקדמה למקום ה-15, אחרי שהפסידה חמישה משבעת משחקיה האחרונים. לוק ארני העלה את פומפי ליתרון בדקה השלישית, סימון ג'ילט השווה בדקה ה-27 ודייב קיטסון החזיר את היתרון עם נגיחה לרשת של ניל סאליבן בן ה-41 בדקה ה-68. וארני השלים צמד בדקה ה-75.

* עוד בליגת המשנה באנגליה: קרדיף, ללא דקל קינן שלא היה בסגל, ניצחה 3:5 את ברנסלי. קני מילר (10), ג'ו מייסון (34), ארון גונארסון (38 ו-71) ודון קאווי (60) השתתפו בחגיגה. קרדיף במקום השביעי.

* לירוי צעירי (מכלן) ודור מלול (בירסחוט) נפגשו משני עברי במגרש ונפרדו ב-2:2. הקשר שיחק 76 דקות, בעוד מלול שיחק 90. רועי דיין לא נכלל בסגל בירסחוט, שמדורגת במקום ה-9 בטבלה. מכלן במקום ה-13.

* לירן כהן שיחק 90 דקות בהפסד של פודבסקידז'ה 1:0 לשלאסק ורוצלאב במחזור ה-11 בליגה הפולנית. הקשר הישראלי הגיע למצב נפלא בדקה ה-26, אבל בעט מעל השער מחמישה מטרים.

* דני בונדר לא נכלל בסגל של וולגה, שהפסידה 2:0 בביתה לקובאן קרסנודאר. גם זאב חיימוביץ' לא היה בסגל של טרק גרוזני, שגברה 0:1 על אמקר פרם במחזור ה-27 בליגה הרוסית.

שער ליגה שלישי לאיתי שכטר, קייזרסלאוטרן ניצחה

יוסי בניון לא מקבל דקות בארסנל. המעבר היה טעות?

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully