וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "פרגוסון המורה ואני התלמיד"

מאמן מנצ'סטר סיטי מחמיא לקולגה לפני הדרבי בראשון: "תיקו טוב, אבל זו לא המנטאליות שלנו". פרגוסון: "חתיכת משחק"

מנצ'סטר סיטי תגיע ביום ראשון לאולד טראפורד לדרבי הגדול של העיר בין שתי מוליכות הפרמיירליג. היריבות בין מי ששואפת להדיח את אחותה הגדולה והמוצלחת מתהילתה בשיאה, אבל דווקא בין המאמנים קיימת רגיעה. רוברטו מאנצ'יני, בניגוד למנג'רים אחרים בפרמיירליג, לא נכנס לעימות עם אלכס פרגוסון ושפך עליו מחמאות בפני הכתבים.

"אני יכול רק להודות לו. יש לי כבוד גדול אליו כי הוא זכה בכל תואר במשך 25 שנה. הוא מורה ואני התלמיד. בגילו הוא רוצה להמשיך ולנצח וזה שיעור עבור כל המאמנים הצעירים", אמר האיטלקי. "הוא בן 69 וכל שלושה ימים הוא מגיע מרוכז מחדש. מדהים לראות אותו אחרי כל שער שהם מבקיעים. לא פשוט להגיע לגיל כזה, לעבוד במלוא הכח כל יום, לרצות לנצח ולעבוד בכל משחק אחרי כל כך הרבה שנים".

על הדרבי אמר המאמן: "זה משחק שונה כי בפעם הראשונה אחרי זמן רב אנחנו מגיעים מהמקום הראשון וזה טוב בשבילנו. יהיה משחק קשה. יונייטד בבית שלה קבוצה מדהימה וחשוב שנגיע מוכנים להציג משחק טוב ולהגן כמו שצריך מול החלוצים הפנטסטיים שלהם. ליונייטד יש היסטוריה מדהימה ואם אנחנו רוצים להישאר בטופ, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד. השתפרנו מאוד לעומת העונה שעברה.

"תיקו יהיה טוב, אבל זו לא המנטאליות שלנו. כמו יונייטד, גם אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולכן חשוב שנחזור מאולד טראפורד עם ניצחון ונישאר בראש הטבלה".

גם אלכס פרגוסון דיבר לקראת המפגש: "זה יכול להתברר כמשחק בעל חשיבות בסוף העונה. אין ספק שזה משחק על שש נקודות". הסקוטי לא צופה משחק רב שערים: "זה יכול להיות מאכזב כי זה משחק גדול ולעיתים רחוקות יש הרבה שערים במשחקים כאלה".

פרגוסון החמיא ליריבה: "התמודדנו היטב עם אתגרים כמו סיטי בשנים האחרונות ואנחנו בהחלט לא רוצים להישאר מאחור כמו שקרה לנו עם צ'לסי לשנתיים. אלא שעם נחישות וקבלת החלטות נכונה חזרנו לפסגה. יהיה משחק מרתק ביום ראשון. סיטי פתחה את העונה בצורה פנטסטית ואם הם לא היו מאבדים יתרון שני שערים בפולהאם, היה להם מאזן מושלם. יהיה חתיכת משחק".

רוברטו מאנצ'יני רוצה להיות אלכס פרגוסון
דויד סילבה הוא המסי של מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully