וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: טרבור בוקר המריא לארה"ב לטיפולים

20.10.2011 / 12:49

שחקן ה-NBA של הקבוצה מהשרון ייעדר ממשחק ליגה שני ברצף. בקבוצה ממשיכים לחפש ישראלי נוסף להשלמת הסגל

טרבור בוקר, שחקן ה-NBA של בני השרון/הרצליה, יחמיץ גם את משחק הליגה השני של הקבוצה מול מכבי חיפה ביום ראשון בהרצליה. בוקר סובל מזה כחודש מפציעה בשריר התאומים שמגבילה אותו, ובבדיקה שערך השבוע התברר כי הוא עדיין צריך לעבור טיפולים נוספים לפני שיוכל לחזור לפעילות. בהחלטה שקיבל השחקן ביחד עם הקבוצה נקבע כי הוא ימריא לארצות הברית על מנת לעבור טיפולים ויחזור לישראל כשיסיימם.

בינתיים בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של קני לאוסון שהגיע לפני כשבועיים במקומו של בוקר על חוזה של חודש, ומסתבר כי השחקן ישחק תחת המאמן רועי חגאי לפחות עד חודש דצמבר. במועדון הסבירו שגם במידה שבוקר יחזור לפעילות בתקופה הקרובה, ההחלטה היא לא לשחרר את לאוסון אלא לשחק עם חמישה זרים, כאשר בכל משחק זר אחד לא יתלבש.

בגזרת השחקנים הישראלים, בבני השרון/הרצליה מקווים למצוא ישראלי שיוכל להשלים את הסגל החסר מאז פציעתו של בן רייס שגמר את העונה. בקבוצה הכחישו שמועות על כך שפנו לעמרי כספי שמחפש קבוצה או לחילופין קיבלו הצעה מהפועל חולון לגבי חזרה אפשרית של דן גרונפלד שחוזהו טרם עבר בבקרת התקציבים. במקביל מרוצים מאוד בבני השרון מהיכולת של גיא לביא הצעיר שקלע 15 נקודות בהפסד הדרמטי להפועל ירושלים ביום שני.


כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully