וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 96:99 את השרון/הרצליה

הקבוצה של קטש התאוששה מפתיחת משחק חלשה, בדרך לניצחון אחרי הארכה. סטרוברי הוביל את האדומים עם 23 נק'

17 משחקים ברציפות לא הצליחה בני השרון לנצח באולם מלחה. הערב (שני) הפסידה הקבוצה בפעם ה-18 ברציפות, הפעם בשמה החדש: בני השרון/הרצליה. הקבוצה של רועי חגאי הפסידה 99:96 להפועל ירושלים אחרי הארכה, במסגרת המחזור הראשון בליגת העל לעונת 2011/12.

הקבוצה הביתית, שנאלצה להסתדר ללא בריאן רנדל ואייברי בראדלי שלא נכללו בסגל למשחק, לא הרשימה במיוחד, אבל נעזרה בשני שחקני החיזוק שלה לוק ג'קסון ודי ג'יי סטרוברי, כדי להשיג ניצחון יקר במחזור הפתיחה. גם יובל נעימי ואלישי כדיר, בעיקר בפתיחת הרבע השלישי, נראו טוב בסך הכל ויכולים לתת לעודד קטש כמה סיבות לאופטימיות.

מנגד, הקבוצה האורחת בסך הכל יכולה להיות מרוצה מהיכולת שהציגה, בטח יחסית לנבואות השחורות שאפפו אותה לאחר הקיץ הקשה שעברה וכשאחד הזרים הכי מבטיחים שלה - טרבור בוקר - לא כשיר. הבעיה הגדולה של בני השרון, שהציגה לראווה את טוויטי קרטר, דלרוי ג'יימס, קני לואסון, לייסדריוס דאן וגיא לביא הצעיר, היא הספסל. חוץ מחמשת השחקנים שפתחו בחמישייה, רועי חגאי קיבל שתי נקודות בלבד מהספסל שלו (ג'ארד מינץ).

מהלך המשחק

בני השרון פתחה טוב עם 0:4 מהיר, אך סל של נעימי וקליעות עונשין מוצלחות של ורנאדו קבעו 4:4. הקבוצה של רועי חגאי לא עצרה וניצלה את חוסר התיאום בהגנת המארחת כדי לברוח ל-6:14 עם שלשה וסל-פאול של של טוויטי קרטר. ירושלים המשיכה להיראות מבולבלת בהתקפה וחסרת תיאום בהגנה, וקרטר, דאן ולביא נהנו מכל רגע וסגרו את הרבע הראשון ב-15:30. ירושלים פתחה לא רע את הרבע השני מבחינה התקפית עם ארבע של תומאס ושתיים של סטרוברי, אך שוב פישלה בהגנה ובני השרון/הרצליה הובילה 23:35 אחרי שתי דקות. המשחק המשיך להתנהל בקצב מהיר כששתי הקבוצות מפציצות מחוץ לקשת ובמחצית זה 37:47 מפתיע לאורחת.

ירושלים יצאה מחדר ההלבשה בטירוף מוחלט ורצה ל-6:16 בדרך ליתרון ראשון במשחק, 53:55, כשאלישי כדיר בולט מעל כולם עם 11 נקודות. המשחק המשיך להיות צמוד, כשהשרון/הרצליה נראתה קצת יותר טוב וביצעה כמה מהלכים טובים בהתקפה עם קרטר ולביא בדרך ל-64:64 בסוף הרבע. הרבע האחרון נפתח בצורה צמודה כשדלרוי ג'יימס מצליח להפתיע עם שלשה נוספת והאורחת בורחת ל-74:77 אחרי שש דקות כשסטרוברי מתחיל לקחת על עצמו את המשחק הירושלמי. לוק ג'קסון עלה מהספסל ונתן למארחת חמש נקודות רצופות ויתרון 77:79. המארחת נתנה פוש נוסף ועלתה ל-82:84. מזרחי הלך לקו העונשין, אך החטיא זריקה אחת והאורחת השוותה ל-85:85 עם שלשה של לואוסון. נעימי לקח את הכדור האחרון והגיע לליי אפ קל, אך החטיא אותו ושלח את המשחק להארכה.

הארכה

בהארכה הצליחה ירושלים לברוח ל-86:91 והיה נראה שהאורחת מאבדת כוחות ונסוגה. אך דווקא אז הגיע גיא לביא הצעיר והנהדר והחזיר את השרון/הרצליה ל-91:93 עם ארבע נקודות ומהלכים מצוינים. בסיום הצליחה ירושלים להתעלות ושתי קליעות עונשין מדויקות של נעימי סגרו את הסיפור לפני שתומאס הוסיף שתיים משלו בדרך ל-96:99.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: די ג'יי סטרוברי 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות, לוק ג'קסון 17, אלישי כדיר 17 ו-8 ריבאונדים, ג'ון תומאס 15 ו-8 ריבאונדים, יובל נעימי 14, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'רוויס ורנאדו 8 ו-4 ריבאונדים, משה מזרחי 4, אורי קוקיה 1. גוני יזרעאלי וגיא דותן שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבני השרון/הרצליה: טוויטי קרטר 24 נקודות ו-6 אסיסטים, קני לואסון 22 ו-9 ריבאונדים, דלרוי ג'יימס 18 ו-8 ריבאונדים, גיא לביא 15, ג'ארד מינץ 2. ארז כץ שותף אך לא קלע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully