וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפך כריסטיאנו רונאלדו לפחות אנוכי

מסתבר ששיחות שערכו קסיאס וראמוס עם מוריניו, הביאו את המאמן לדרוש מהשחקן הפורטוגלי להיות יותר שיתופי עם חבריו

במשחקים האחרונים נראה כוכבה של ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו פחות ופחות אנוכי. הקשר/חלוץ הפורטוגלי מפרגן יותר לחבריו לאחרונה. רונאלדו כבש תשעה שערים עד כה בסך הכול העונה (שבעה בליגה). אלא שלמעשה, מאז הניצחון 0:3 על אייאקס בבית ב-27 בספטמבר הוא לא הרשית.

במקום זאת, הוא העדיף להתרכז בבישולים ולראייה יש לו כבר חמישה (בשלושת המשחקים האחרונים) כאלה, כשהוא מוביל, ביחד עם ליאונל מסי, את טבלת המבשלים בליגה הספרדית. דווקא מי שנראה אמש (רביעי) מאוד אנוכי במשחק של ברצלונה היה מסי, שרצה כנראה להגיע לשער ה-200 שלו בקבוצה.

כנראה שהאנוכיות לעתים של רונאלדו שהתחלפה לה לעת עתה בפרגון, לא נובעת סתם. כעת מתגלה כי חדר ההלבשה של ריאל, בעיקר השחקנים הראשיים בו - השוער איקר קסיאס והמגן/בלם סרחיו ראמוס - לא היה רגוע בעקבות כך שבעונה שעברה רונאלדו, מעבר לרצון שהקבוצה תצליח, התרכז גם בכיבושיו האישיים. אותם שניים שטחו בפני מוריניו את הביקורת על ההתנהלות של השחקן ואמרו לו: "תפסיק לאפשר לו לעשות ככל העולה על רוחו בחדר ההלבשה וגם על כר הדשא".

המאמן הפורטוגלי הבין את המסרים משחקני הקבוצה, והחל לכוון לאחרונה את רונאלדו למסור יותר ולהזין אותם בכדורים. זכור למשל המשחק מול אספניול שם פרגן רונאלדו בגדול לגונסאלו היגואין (אותו הוא סיים עם שלושער), לו הוא פחת אהב למסור בעבר.

דבריו של מוריניו לאחרונה רק חיזקו את המגמה בה צועד רונאלדו. "אני שמח מההופעות של כריסטיאנו", אמר עליו המאמן הפורטוגלי. "במשחקים האחרונים הוא אמנם לא כבש, אבל הקבוצה ניצחה. אני אוהב לראות אותו חכם על המגרש, תומך בחבריו. בשנה שעברה הוא זכה בנעל הזהב, אולי השנה הוא יזכה בדברים חשובים יותר", אמר המאמן והתכוון כמובן לתארים קבוצתיים.

פעם הוא רצה לשבור את שיא הכיבושים של עצמו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully