וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה: "מסי עוד יכבוש הרבה העונה"

שחקנה של ברצלונה התייחס להחמצות של הכוכב הארגנטינאי. איברהימוביץ': "כשהקבוצה משחקת טוב, אני משחק טוב"

ליאונל מסי שומע מזה כמה שבועות את המספר 200, המתייחס למספר השערים אליו יגיע בקרוב במדי ברצלונה. הערב (רביעי) מול ויקטוריה פילזן הצ'כית, היה מסי, שמחזיק ב-196 כיבושים, לא רק קרוב להגיע אל המספר הנכסף, אלא גם לעבור אותו, כשהגיע פעם אחר פעם למצבים קורצים מהם הוא כובש גם בעיניים עצומות, אבל משהו לא התחבר הפעם, והפנומן הארגנטינאי נותר ללא כיבוש אחד. החדשות הטובות מצידו של מסי היא שקבוצתו ניצחה 0:2, אבל האמת, לפי התגובות שלו בסיום, אפשר היה לחשוב שהיא הפסידה. אין לו מה לדאוג. הוא יקבל הזדמנות לשפר את המאזן מול סביליה בליגה.

"יש פשוט ימים כאלה, שיוצרים הרבה הזדמנויות אבל לא מצליחים להפוך אותם לשערים", אמר בסיום שחקנה של ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו. "אין כל ספק שהגיעו לנו הרבה יותר שערים הערב. התוצאה משקרת, והם אפילו לא הגיעו למצב אחד כל המשחק". השחקן אף סיפר מה אמר מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה לשחקניו בסיום: "הוא אמר ששיחקנו טוב, ושהשגנו את התוצאה הרצויה, וששיחקנו עם הגישה הנכונה". מסצ'ראנו נשאל על המירוץ של הקבוצה מול מילאן על ראשות הבית ואמר: "קודם אנחנו צריכים לחזור ולפגוש את פלזן לעוד משחק לא פשוט מול ואז נראה מה יהיה מצבנו".

גם דויד וייה יצא מאוכזב מהניצחון: "התקשנו לשחק הערב כמו תמיד, אבל אנחנו שמחים לנצח ולקחת את הנקודות. כשאתה מוביל 0:1 זה יכול לסבך את העניינים". על חברו המתוסכל לקבוצה, ליאונל מסי, אמר וייה: "הוא הכובש המצטיין שלנו, ועוד יהיו לו המון שערים העונה, אבל אנחנו מרוצים כי היום היינו צריכים לעזור לו ועשינו את זה".

לעומת זאת, ויקטוריה פילזן הפכה הערב לקבוצה השנייה בליגת האלופות בחמש השנים האחרונות שמסיימת משחק ללא אף בעיטה לשער. לקודמת קראו ארסנל, וגם לה זה קרה מול ברצלונה. המאמן הצ'כי פאבל ורבה נפעם: "ברצלונה בליגה משלה, זה תמיד אותו סיפור כשהם שולטים ללא עוררין בשדה. השחקנים האלה הם הטובים בעולם. זו קבוצה מושלמת, איך דרך אחרת להגדיר זאת".

מסי החמיץ, ברצלונה ניצחה 0:2 את פלזן

"אנחנו מסוכנים, נגיע רחוק"

גם מילאן לא ליקקה דבש בסן סירו מול באטה בוריסוב, אבל ניצחה 0:2 בזכות שערים של זלאטן איברהימוביץ' (33) וקווין פרינס בואטנג (70). החלוץ השבדי סיכם: "יצרנו הרבה מצבים, אבל השער הגיע רק לקראת סיום המחצית הראשונה. שיחקנו טוב, יצרנו וניצחנו 0:2 וזה מה שרצינו. בנוסף, השער של קווין היה נהדר".

איברהימוביץ' דיבר גם על עצמו: "כשהקבוצה משחקת טוב, גם אני משחק טוב. החברים עוזרים לי ואני עוזר להם בחזרה. אנחנו עושים דברים טובים בתקופה האחרונה ואנחנו יותר מסוכנים. אם נמשיך לשחק כמו הערב, נגיע רחוק".

ארסנל עלתה לראשות בית ו' עם ניצחון דרמטי 0:1 במארסיי משער של ארון ראמזי בתוספת הזמן. "היה נחמד להיכנס ולהבקיע את שער הניצחון", אמר ראמזי, שעלה כמחליף בדקה ה-78. "ראיתי את הכדור מוגבה, הימרתי שזה יגיע לפינה הרחוקה וזה עבד. התוצאה הזו נהדרת מבחינתנו, במיוחד כשמדובר במשחק חוץ".

ארסן ונגר, שחזר לשבת על הספסל אחרי שני משחקי הרחקה, אמר בסיום: "השגנו את מה שהגיע לנו, מארסיי בעיקר התגוננו טוב ולא היו מסוכנים. עשינו צעד קטן קדימה, אבל אנחנו חייבים להישאר צנועים כי אנחנו קבוצה שעדיין צומחת. המשחק הבא מול מארסיי יהיה חשוב מאוד".

דידייה דשאן שהשתולל לאחר השער שספגה מארסיי, נרגע מעט לאחר מכן: "אני כועס, זו אכזבה עצומה. ההפסד הזה מרתיח, במיוחד אחרי שקיבלנו סוג של אזהרה עם ההזדמנות של ואן פרסי לפני כן. הגיע לנו פנדל ברור בדקה ה-15. חבל מאוד שהשופט לא ראה את נגיעת היד, זה יכול היה לשנות הרבה דברים".

"חשוב להרוג את המשחק"

כמה שאוהדי צ'לסי חיכו לרגע שבו הקבוצה שלהם תחזור לשחק כדורגל שוטף, ולכבוש בצרורות. אחת הסיבות יובש של הכחולים היתה יכולתו הבינונית של פרננדו טורס, שהושמץ לא מעט על ידי התקשורת ואוהדי הקבוצה, אבל טורס מתחיל לחזור לעצמו, והערב (רביעי) הוביל את צ'לסי עם צמד, בעוד קבוצתו של אנדרה וילאש בואש דרסה את גנק האומללה 0:5 בסטמפורד ברידג'. אליניב ברדה אמנם פתח בהרכב ושיחק 71 דקות אבל היה חלש כמו שאר חבריו לקבוצה, שיקוו לשכוח מהר את המשחק הזה ולהתקדם הלאה. צ'לסי לעומתה מתקרבת אל השלב הבא.

אחד האנשים הפחות עסוקים על המגרש היה השוער פטר צ'ך שיכול היה ליהנות בשקט מקבוצתו הדורסת: "היינו טובים מאוד, לחצנו אותם, יצרנו מצבים וניצלנו אותם. מה-0:2 שלטנו במשחק ועם קצת טעויות שהם עשו תחת הלחץ שלנו, כבשנו עוד שערים ו-0:5 זו תוצאה טובה. גם ביתרון 0:5 לא אפשרנו להם להיכנס למשחק ולכבוש שער. חשוב להרוג את המשחק ולשמור על שער נקי".

ניצחון במשחק בבלגיה בעוד שבועיים יבטיח לצ'לסי את העלייה. "ברור שהמטרה היא לעלות כבר במשחק הבא. יש עכשיו לחץ של משחקים בליגה ובגביע הליגה וככל שנבטיח את העלייה מוקדם יותר, כך נוכל להתרכז במפעלים האחרים. עשינו צעד קדימה ועכשיו צריך לעשות צעד נוסף במשחק החוץ". על פרננדו טורס שכבש פעמיים אמר השוער: "ראיתם כמה הוא רעב לשערים על המגרש. רק בגלל חוסר מזל הוא לא כבש את השלישי".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully