וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן תורפ מתכונן לכישלון

הטורפדו האוסטרלי חושש שלא יחזור לכושר שאפיין אותו: "לא מרגיש מוכן עדיין". פלפס דווקא מפרגן: "שמח שהוא חוזר"

איאן תורפ ממשיך בניסיון החזרה שלו לשחיה. הטורפדו האוסטרלי בן ה-29 זכה בשלוש מדליות זהב באולימפיאדת סידני 2000 ובשתי מדליות זהב בבריכה באולימפיאדת אתונה 2004, נטל שנת חופש ואחריה הודיע על פרישה בנובמבר 2006 בגיל 24. בשנה שעברה הוא החליט לשוב לבריכה ולהתמודד בתחרויות במטרה לעשות זאת גם בלונדון 2012. בחודש הבא יערוך ת'ורפ ניסוי כלים לראשונה מזה חמש שנים.

ביחד עם סגל הנבחרצת האוסטרלית הוא יצא לתחרות בסינגפור ב-4-5 בנובמבר, ומשם ימשיכו להתמודד בתחרויות בבייג'ינג וטוקיו.

תורפ כנראה מכין את עצמו לכישלון יותר מאשר להצלחה: "אני מודאג יותר אם אני באמת אצליח, כי אני לא מרגיש מוכן לכך עדיין. המטרה שלי בהתחלה וגם במשחקים האולימפיים היא לשחות יותר מהר ממה ששחיתי בעבר. אם בשלב מסוים בקאמבק שלי, אחשוב שאני לא יכול לעשות זאת, לא אמשיך.

"מדליות זה דבר טוב", הוסיף הטורפדו האוסטרלי, "אבל עבורנו, בשחיה, הזמנים חשובים מאוד. הדרך הכי טובה להבטיח מדליה היא לגרום לכך שתהליך השיפור שאתה עובר גדול יותר מאשר של אחרים".

לתורפ גם לא ממש חשוב מה אחרים חושבים על החזרה שלו לזירת השחייה: "הבנתי בשלב מוקדם מאוד שזה האפשרות הכי גרועה שיכולה להיות. אבל לא עשיתי זאת בשביל הקריירה שלי אלא מפני שרציתי לשחות שוב".

בינתיים, מייקל פלפס עובד על משחק הווידאו שלו: "לדחוק את קצת גבול היכולת". הפנומן האמריקאי מחכה לתחרות עם תורפ: "לא הופתעתי מהקאמבק שלו, חשבתי שהוא יעשה כן בשלב מסוים. שבע שנים מחוץ למים זה הרבה זמן, אבל הוא מסוג השחיינים שלא משנה כמה זמן הם לא שחו. הוא קשוח מספיק והוא יכול לחזור למה שהוא היה ב-2004. אני שמח שהוא חזר, זה יעשה את התחרות הרבה יותר מעניינת".

בשלב מסוים תורפ האמין בעצמו

תורפ מקווה לא לאכזב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully