וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן תורפ חוזר: "מקווה לא לאכזב"

השחיין האוסטרלי שב לבריכה, מקווה להשתתף בלונדון 2012, ומתכנן להפוך לספרינטר: "אלך על 100 מ', עוד לא מוכן ל-400"

עכשיו זה רשמי: איאן תורפ חוזר. כבר לפני כחודש השחיין רמז על הקאמבק הצפוי שלו, אבל הלילה (רביעי) הספורטאי האולימפי המעוטר ביותר בתולדות אוסטרליה סיים חודשים של הערכות וספקולציות באוסטרליה ובעולם השחייה, והצהיר על כוונתו לשוב לבריכה ולנסות להשתתף במבחנים לקראת אולימפיאדת לונדון ב-2012.

תורפ, 28, הידוע בכינויו "הטורפדו", מחזיק בקריירה מפוארת שכוללת תשע מדליות אולימפיות (חמש זהב, שלוש כסף וארד אחת) ו-11 תארים באליפויות עולם. הוא פרש ב-2006, לפני כמעט חמש שנים, אבל עכשיו אוסטרליה שוב מריעה בהתרגשות.

"לא האמנתי שאחזור לשחות בצורה תחרותית, אבל עכשיו אני שמח להצהיר שזה קורה", אמר ת'ורפ, "ביליתי ארבע שנים מחוץ לבריכה, והייתי צריך אותן". בשיאו ת'ורפ היה בלתי מנוצח במרחקי הביניים בסגנון חופשי, והוא מעולם לא נוצח ב-400 מטר ורק פעם אחת ב-200 מטר. עכשיו הוא אומר שהמטרה החדשה שלו היא 100 מטר.

"אני בתהליך של להפוך את עצמי לספרינטר, שיכול להצליח גם ב-100 וגם ב-200", מצהיר הטורפדו, "אני לא חושב שבתקופה הקרובה אצליח להתאמן מספיק חזק כדי לעמוד בתחרויות של 400 מטר".

"הציפיות ממני הן ענקיות, והן כלום לעומת מה שאני מצפה מעצמי", אמר האוסטרלי, "אבל זה שהצלחתי להשיג תוצאות מדהימות בעבר, לא אומר שאצליח גם היום. לא הייתי רוצה לאכזב אנשים, ובטח שלא את עצמי. זאת לא החלטה שקיבלתי בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully