וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל דה יונג: "מזכיר שאנחנו מגיעים מהמקום הראשון"

אנגליה מוכנה לדרבי של מנצ'סטר, קשר הסיטי לא חושש מאולד טראפורד, שם ליונייטד רצף של 19 ניצחונות ליגה. נאני: "הם בכושר טוב"

רק לפני שבוע נערך המשחק הגדול בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד שהוליד תיקו 1:1, וכבר ביום ראשון (14:15, שידור ישיר בספורט 1 וב-554 HD) מצפה לנו המשחק הגדול הבא בין שתי מוליכות הפרמיירליג - מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי , שתפגשנה בדרבי הגדול של מנצ'סטר. הרוחות בין שני המועדונים החלו להתלהט בימים האחרונים כשכל שחקן מצד אחד של המתרס הביע דברים בוטים כנגד היריבה.

נייג'ל דה יונג הכסחן, למשל, מאמין שהכוח עובר כעת לידיים ולרגליים של הסיטיזנס. מבחינתו הניצחון בחצי גמר הגביע האנגלי באפריל אשתקד היה הסממן הראשון, וכעת הוא וחבריו לא רוצים להזדמנות לחמוק מבין הידיים.

"כמובן שכולם חושבים שאנחנו יכולים להגיע לאולד טראפורד ולנצח את מנצ'סטר יונייטד", אמר הקשר ההולנדי. "אם כולם צריכים תזכורת, אנחנו מגיעים למשחק מהמקום הראשון בליגה והמטרה שלנו היא להישאר שם. אין לנו מה להוכיח. הראינו את האיכויות שלנו במהלך העונה. אנחנו לא צריכים להראות מול יונייטד כמה טובים אנחנו".

רוברטו מאנצ'יני הוא אחת הסיבות להצלחה של מנצ'סטר סיטי

נאני: "אין ספק שיהיה קשה מולם"

מנצ'סטר יונייטד ממש לא הרשימה במשחק החוץ שלה בליגת האלופות מול אוצלול גלאץ אבל השיגה ניצחון שמקרב אותה שוב לשמינית הגמר, בעזרת שני פנדלים של ווין רוני, וכעת העיניים של השדים האדומים נשואות ישירות לדרבי הגדול.

מי ששש מאוד להבקיע ולהחזיר את שחקני מנצ'סטר סיטי לגודלם הטבעי הוא נאני. "אנחנו משחקים טוב בדרך כלל נגדם", אמר הקשר הפורטוגלי. "יש לנו מוטיבציה רבה במשחקים גדולים ובמיוחד מולם.

נאני מודע לעובדה שסיטי של השנה עוד השתפרה ורוחש גם כבוד ליריבה: "הם משחקים טוב העונה, הם בכושר פנטסטי, כך שאין ספק שזה יהיה משחק קשה יותר מאחרים". עם זאת, הוא בוטח בעצמו ובחבורתו בין היתר לאור העובדה כי הם משחקים בבית ומחזיקים במאזן נפלא ושיא קבוצתי של 19 ניצחונות ליגה רצופים: "זה שאנחנו משחקים בבית זה פקטור מכריע מאוד בהתמודדות. יש לנו רקורד נפלא באולד טראפורד".

אגב, השיא האנגלי של ניצחונות בית רצופים שייך לברדפורד שניצחה 25 משחקים ברציפות בין השנים 1926-27. כדי להשוות את השיא ההיסטורי, צריכה הקבוצה של אלכס פרגוסון לנצח בביתה, מעבר למנצ'סטר סיטי, גם את סנדרלנד, ניוקאסל, וולבס, וויגאן ולבקבורן. אפשרי? ימים יגידו.

פיל ג'ונס מריח כמו הקפטן הבא של היונייטד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully