וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ארגון "פועלים באדום" ניתק קשר מההנהלה

19.10.2011 / 15:50

התפתחויות הימים האחרונים הביאו את עמותת האוהדים להכריז: "חלק מהקהל נרדף ע"י ההנהלה. איננו יכולים לשתוק עוד"

המתיחות בין הנהלת הפועל תל אביב וחלק גדול מהקהל של סגנית האלופה הישראלית עולה. היום (רביעי), 24 שעות לפני משחק הבית של הקבוצה מול איינדהובן במסגרת הליגה האירופית, הודיע ארגון האוהדים "פועלים באדום" על הפסקת עבודתו, זאת בשל התפתחויות הימים האחרונים. כזכור, אמש נגזר על המועדון עונש הפחתת נקודות על תנאי, הוראה לסגור את שערים 4-5, ובנוסף נתבקשו ראשי הקבוצה להעביר למשטרה רשימה של 20 חשודים בביצוע כתובות הנאצה על קירות השירותים באצטדיון בלומפילד. ההסכמה העקרונית של הפועל תל אביב, בצירוף הדרישה מאוהדי הקבוצה שלא להניף כרזת מחאה במשחק הליגה האחרון, ככל הנראה היו האירועים ששברו את גב הגמל של ארגון "פועלים באדום".

"אדומות ואדומים יקרים. בימים האחרונים אנו עדים לרדיפה חסרת פרופורציות של חלק מהקהל על ידי הנהלת המועדון", נכתב בהודעה שפרסמה העמותה במספר פורומים של המועדון. "ריסוס כתובות הנאצה היה מעשה מטופש, ראוי לגינוי ומנוגד לעקרונות עליהם אנו מבוססים. על המעשה הזה קפצו ההנהלה ואלי טביב כמוצאי שלל רב, והחליטו להעניש אלפי אנשים אחרים. בקשת הקבוצה מהמשטרה להכנסת שוטרים סמויים ומצלמות ליציע, העברת שמות אוהדים לידי המשטרה מיוזמתה, הצהרותיו של אלי טביב על יציאתו למלחמה באוהדי הפועל, וסגירת שערים 4-5 למשחקים הקרובים.

"הפעולות הללו מהוות שבר עמוק ביחסים בין ההנהלה לכלל אוהדי הקבוצה. איננו יכולים לצעוד בדרך משותפת עם הנהלה שלא מכבדת את המשאב היקר והחשוב ביותר למועדון –האוהדים. איננו יכולים לשתוק אל מול השחרת פניו של יציע שלם, בנסיון להשתקת המחאה הלגיטימית מול טביב. לכן אנו מודיעים כי עמותת פועלים באדום מפסיקה מיידית כל שיתוף פעולה עם מועדון הפועל תל אביב. נמשיך לעשות למען הקהילה ונמשיך לעשות למען הקהל".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully