וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שערים 4-5 ייסגרו לשני משחקים

18.10.2011 / 18:30

בית הדין הורה לאדומים לסגור את היציעים למשחקי הבית הקרובים ללא מתן אלטרנטיבה למנויים. ממאזן הקבוצה הופחתו שתי נקודות על תנאי

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל הערב (שלישי) עונש לא קל על הפועל תל אביב בשל כתובות הנאצה על קירות שירותים באיצטדיון בלומפילד, במהלך המשחק מול הפועל פתח תקוה (0:5 להפועל תל אביב). ממאזן האדומים יופחתו שתי נקודות על תנאי לשנה והמועדון נקנס ב-30 אלף שקל. בנוסף, על הקבוצה להיות אחראית לאסור כניסה לשערים 4-5 לשני משחקי הבית הקרובים ללא מתן אלטרנטיבה לאוהדים ולהעביר תוך שבוע למשטרה רשימה של 20 חשודים במעשה בבלומפילד. במידה והאדומים לא יעמדו בתנאים, הם ייאלצו לארח גם משחק ללא קהל - המפגש המרתק מול מכבי חיפה. אם יעמדו בתנאים, העונש יומר במשחק ללא קהל עת תנאי לשנה.

מה דעתכם על העונש של האדומים? דברו איתנו בפייסבוק

יו"ר הקבוצה דורון אוסידון אמר היום: "הזדעזענו מהמעשה כפי שהמשקיף הזדעזע. אנחנו הנהלה חדשה שעושה כל פעילות כדי למגר את הגזענות. 99 אחוז מאוהדי הפועל תל אביב הם אוהדים שנלחמים בגזענות, אך בתוכם יש 30 עד 60 אוהדים מקסימום, שפוגעים במועדון. בעזרתנו, אותם אוהדים נתפסו והגיעו לכדי מאסר וחקירות. גינינו בכל מקום אפשרי את הקומץ הקטן, נסענו להתנצל אצל משפחת כהן ולוי".

אוסידון הוסיף: "יש לנו כרגע רשימה של 20 שמות של אוהדים שאנו חושדים שהם מתפרעים. מסרנו את רוב השמות למשטרה והיום נוספו לנו עוד כמה שמות, אנו עושים זאת בשיתוף פעולה עם המשטרה. אין ולא הייתה הנהלה שנלחמת במתפרעים כמו שאנחנו נלחמים בהם. אנו עושים כל דבר אפשרי ויציע נגדם חזיתית בתקשורת ובכל מקום אפשרי. מדובר ב-30 אוהדים שלא נראה אותם יותר במגרשים. הורדת נקודות זה העונש הכי גרוע שאשר לקבל. מה זה ייתן ל-30 האוהדים? למה כל הקהל צריך לסבול ולא רק אותם אוהדים?"

המנכ"ל ניר ענבר: "הפועל תל אביב היא מועדון שידוע ברחבי אירופה כאנטי גזעני. אנו בולטים בעולם כולו ואפילו הוזמנתי כדי להרצות בארצות הברית על הפעילות שלנו למיגור הגזענות. אנו פועלים בשיתוף עם האוהדים, שמשתפים פעילות יוצאת דופן בנושא אנטי גזענות. אנו מבצעים וממנים את הפעילות הזאת. זה רק מקבץ של מה שאנחנו והאוהדים שלנו עושים באופן קבוע. הקהל שלנו מתרים למען ניצולי שואה, אין לזה אך ורע בטח שלא בישראל. הפרסים שאנו זוכים במעולם מוכיחים זאת. טענתנו היא שאין להעניש את כל הקבוצה קולקטיבית בגלל כמה עשבים שוטים. בכוונתנו לגרש לצמיתות את אותם אוהדים שביצעו את המעשים הנוראיים.

"אנו מבצעים פעילות משותפת עם המשטרה. הבעלים של המועדון התבטא באופן אישי ובחריפות נגד אותם מתפרעים. הוא הבהיר את עמדת המועדון שלא משתמעת לשתי פנים בנוגע לנושא. ענישה במקרה הזה תשחק לידם של אותם מתפרעים".

המשקיף יאיר גלילי: "זה לא משחק ראשון שבו אני משקיף של הפועל תל אביב. הקהל שלה הוא קהל תומך שקצת שונה מיתר הקהלים ותומך בהם ברגעים גם פחות טובים. מה שהציגו אוסידון וניר אמיתי. ממה שראיתי אוהדי הקבוצה של הפועל ספגו אגרוף בבטן, בגלל המאמצים הגדולים שלהם. האכזבה היא תולדה של ציפייה שבמקום כזה זה לא יקרה".

מהפועל תל אביב נמסר בעקבות ההחלטה על העונש: "צר לנו שבגלל קומץ קטן של אוהדים, כל הקהל הנפלא של הפועל תל אביב נפגע היום. אותם בודדים, אותו מיעוט אנרכיסטי, שם לעצמו מטרה לפגוע בקבוצה. קהל הפועל תל אביב נגד ביטוי הגזענות ושירי השואה, ויש לצפות כי אחרי המקרה הזה תופסק לחלוטין השירה המבישה והמבזה בנושא השואה, ואם לא אז, נעשה זאת אנו באמצעים שלנו. אנחנו קוראים לקהל הנפלא שתומך ומעודד את הקבוצה לעקור מתוכו את אותם בודדים שמנסים לפגוע בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully