וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "זו הזדמנות להחזיר את כוח ההרתעה שלנו"

19.10.2011 / 13:05

מאמן הפועל ת"א מוכן לאיינדהובן (21:05, ערוץ 9): "לא באים להפסיד". אבוטבול: "יש עוד סיכוי". איגייבור, אורמוש וחוטבא יפתחו

ברני ארדוב

הפועל תל אביב מגבירה את הכנותיה לקראת המפגש הגורלי מול פ.ס.וו איינדהובן במסגרת הליגה האירופית ביום חמישי (21:05, שידור ישיר בערוץ 9). דרור קשטן ושחקניו יודעים כי כל תוצאה זולת ניצחון ככל הנראה תסגור סופית את חלומם להעפיל לשלב הבא במסגרת האירופית, זאת לאחר ההפסדים לראפיד בוקרשט ולגיה ורשה בצמד המחזורים הראשונים. היום קיימה סגנית האלופה הישראלית מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, ובה דיברו קשטן והקפטן שי אבוטבול על חשיבות המשחק מול ההולנדים.

"ביומיים האחרונים צפינו בקלטות של היריבה שהכנו להם, והשחקנים יודעים בדיוק מה עליהם לעשות", אמר דרור קשטן בפתח מסיבת העיתונאים. "הם יודעים שזו גם הזדמנות להחזיר לעצמם את כוח ההרתעה באירופה, למרות שבשני המשחקים הראשונים שלנו במפעל לא נפלנו מהיריבות. אנחנו לא באים במטרה לא להפסיד, אלא תמיד לנצח. אחרת בשביל מה אנחנו מתאמנים, ובשביל מה אנחנו מייצגים את המועדון? גם אם איינדהובן הוא מועדון גדול ברמה גבוהה, אנחנו תמיד שואפים לנצח".

"החלק החזק של איינדהובן הוא הקישור, שהוא גם מהיר וגם יצירתי", הוסיף המאמן האדום ועבר לנתח את היריבה. "בסך הכל זו קבוצה מאוד מאורגנת וטקטית, שיודעת ללחוץ כשהיא מאבדת את הכדור ולחזור לעמדות המוצא שלה. זה אחד משני המועדונים הגדולים בהולנד עם רקורד גם בליגת האלופות שתמיד עבדו בו מאמנים בעלי שם והוציא הרבה מאוד שחקנים לנבחרת ההולנדית. שמם הולך לפניהם".

קשטן התבקש על ידי אחד העיתונאים ההולנדים להתייחס לקשר בין הפועל תל אביב ואוהדיה, ואמר: "להפועל תל אביב יש קהל נפלא ותומך שבא לכל משחק ומלווה אותנו גם לאירופה. בהיסטוריה האישית שלי אני יכול לזכור ש-10,000 איש הגיעו מישראל לראות את הפועל תל אביב באירופה. לא מענייני להתייחס לבעיות כאלה או אחרות, אבל אני בטוח שהקהל תומך בקבוצה לאורך כל הדרך, גם במצבים הקשים שהקבוצה הייתה הקהל היה השחקן ה-12 ואני מאמין שגם מחר הוא יתמוך בנו".

קפטן הקבוצה שי אבוטבול הוסיף: "חובת ההוכחה היא עלינו השחקנים. אני מקווה שנהיה מרוכזים ונעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות ושנצא לדרך חדשה בקמפיין הזה וניקח נקודות. יש לנו עוד סיכוי לעלות כי יש עוד 12 נקודות בקופה. המשחק מחר חשוב מאוד, ומשם נתקדם למשחק הבא. אסור שהטעויות שעשינו במשחקים הקודמים יחזרו על עצמן. אם זה להיות מרוכזים בכדורים נייחים וכו', וכמו שדרור אמר לנצל מצבים ולהבקיע שערים. אנחנו צריכים שהאוהדים יתמכו בנו גם מחר. רוב אוהדי הפועל הם אוהדים טובים שהיו איתנו גם בתקופות הקשות".

עוד לפני מסיבת העיתונאים ערכה הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. בניגוד להרכב שתרגל לאורך השבוע, קשטן מתכנן שלושה שינויים בהרכב, כשנוסא איגייבור, שחזר להתאמן כרגיל, יפתח מחר במקומו של אביחי ידין, מירקו אורמוש יחליף את רועי גורדנה, ונאעל חוטבא יעלה במקום עמרי קנדה.

קשטן תירגל מערך שכלל שלושה קשרים נסוגים - אבוטבול, איגייבור ואורמוש - כשאלרואי כהן הוצב באגף ימין ועומר דמארי בשמאל, וטוטו תמוז תפקד כחלוץ בודד.

באסיפה ביקש קשטן משחקניו להיות מרוכזים ולהמתין לשחקני איינדהובן בעמדותיהם. לאחר מכן הציג המאמן לשחקניו קלטת וידאו ממשחקם האחרון של ההולנדים בליגה ותידרך אותם לגבי כל שחקן.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, מירקו אורמוש, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז.

קשטן: "איינדהובן קבוצה טקטית מאוד"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

פרד רוטן: "הפועל עדיין לא מתואמת"

פ.ס.וו מגיעה להתמודדות עם מאזן מושלם בבית אחרי 0:1 על לגיה ורשה ו-1:3 על ראפיד בוקרשט וממרומי המקום השני בהולנד. לפ.ס.וו זיכרונות נעימים מבלומפילד, שכן לפני שנתיים גברה הקבוצה 0:1 של בני יהודה בשלב הפלייאוף של מוקדמות המפעל.

המאמן פרד רוטן לא מקל ראש באדומים: "אנחנו תמיד מגיעים מוכנים לכל התמודדות מול כל יריב. ראינו אותם בשני משחקים ואנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה ומאורגנת. תפס לי את העין טוטו תמוז ואני מכיר אותו מהתקופה שאימנתי בטוונטה. הוא שחקן מצוין ומסוכן ונצטרך לשים עין עליו. אני יודע שהפועל היא קבוצה חדשה שמשחקת עם שני חלוצים, אך היא עדיין לא לגמרי מתואמת".

מבחינת רוטן המטרה ברורה: "אנחנו באים לשחק על שלוש נקודות בכל התמודדות. בתחילת הקמפיין הצהרתי שאנחנו פייבוריטים בבית הזה ואני שואף לנצח בכל משחק. אני לא חושש. הפועל תל אביב לא ניצחה שום משחק וזה ייתן מוטיבציה לשחקנים כי במשחקים נגד מועדון עם מוניטין יש מוטיבציה לשחקנים להראות את עצמם ולהתקדם. עובדה שהשנה הרבה שחקנים של הפועל תל אביב עברו לאירופה הקיץ".

לסיכום אמר רוטן: "ראיתי את המשחקים של הפועל תל אביב בליגה האירופית. בורשה הם היו יכולים לנצח. כמו שלהפועל יש כבוד לפ.ס.וו, גם לנו יש כבוד אליהם ואני מצפה שהפועל תצופף ותחכה להזדמנויות להבקיע".

החלוץ הסלובני טים מטבאז' הוסיף: "אנחנו יודעים למה לצפות ושהפועל מסוכנת במצבים נייחים. למדנו אותם מספיק. אני לא מחשב את הסיכויים, אנחנו באים לנצח ומקווים שנעשה את זה ונעפיל מהבית לשלב הבא".

הרכב משוער פ.ס.וו: אנדרס איזקסון, סטניסלב מאנולב, מרסלו, ווילפרד בומה, אבל טמאטה, ג'ורג'יניו ווינלאדום, קווין סטרוטמן, ג'רמיין לנס, דריס מרטנס, אולה טויבונן, טים מטבאז'.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully