וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פוליס: "הקהל שלנו יהנה מהטכניקה של מכבי ת"א"

מנג'ר סטוק נותן הרבה כבוד לקבוצה של מוטי איוניר: "יש להם זרים מנוסים וצעירים מוכשרים. הבית שלנו - הכי קשה במפעל"

מכבי תל אביב נחתה אמש (שלישי) באנגליה לקראת משחק הליגה האירופית מול סטוק סיטי ביום חמישי. הערב תערוך קבוצתו של מוטי איוניר את האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן, ועוד לפני כן יערכו הקבוצות את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות. הצהובים אמנם מגיעים כאנדרדוגים למשחק באצטדיון בריטניה, אך מנג'ר סטוק, טוני פוליס, ממש לא מזלזל ביריבתו.

"זה משחק גדול עבור מכבי, כי הם מאוד רוצים להצליח באירופה, כך שאין סיכוי שנמעיט בערכם או בסכנה שהם יכולים להוות", אמר המאמן בן ה-56. "אני חושב שדינמו קייב הקבוצה הכי טובה בבית שלנו, ומכבי עשתה איתם תיקו במחזור הקודם. יש להם קבוצה טובה עם שחקנים זרים מנוסים, כולל שני ברזילאים, אבל גם כמה מהצעירים הכי טובים שיש בישראל, ואני מאמין שהקהל שלנו יהנה מהיכולות הטכניות שלהם".

ערב המשחק ניצבת סטוק בראש בית ה', לאחר שניצחה את בשיקטאש וסיימה ב-1:1 עם קייב. פוליס נרגש לקראת האפשרות להעפיל לשלב הבא: "אני חושב שזה הבית הכי קשה שיש, שכך שלסיים במקום הראשון או השני יהיה הישג פנטסטי עבורנו, מהגדולים בתולדות המועדון. יש לנו עוד הרבה עבודה כדי להגיע לשם, עם שני משחקים שהם כמו גמר גביע עבורנו".

אחד מכוכבי סטוק, ג'רמיין פנאנט, נמצא בספק למשחק משום שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, זכר למשחק הליגה האחרון של הפוטרס מול פולהאם. ווילסאון פלאסיוס מהונדורס עשוי להחליפו, אם כי גם הוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז.

מוטי איוניר מתכנן מערך הגנתי נגד סטוק

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully