וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "אמרתי שאני רוצה מדליה"

הוועד האולימפי ערך טקס למתעמל. הספונסר שחר: "הבטחת וגם קיימת". לוסטיג: "אנחנו אימפריה עולמית בהתעמלות אומנותית"

ברני ארדוב

זמן קצר לאחר שנחת הלילה (בין שני לשלישי) והקדיש את המדליה שלו לגלעד שליט, נערך טקס לכבודו של המתעמל הישראלי אלכס שטילוב, שזכה כזכור במדליית ארד בתרגיל הקרקע באליפות העולם ביפן שנערכה בשבוע שעבר. מעבר לכך, שטילוב הבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון 2012 והוא נראה כמועמד בכיר לזכות במדליה גם שם.

"הייתי צריך לזכות במדליה ועשיתי זאת", אמר אלכס שטילוב בטקס של הוועד האולימפי. שטילוב, אגב, אמור לקבל סכום של 50 אלף ש"ח בעוד מאמנו סרגיי ויסבורג את מחצית הסכום, אולם בוועד החליטו לחכות לאירוע בסוף השנה. "אמרתי שאני רוצה לזכות במדליה כדי שאוכל לנוח אחרי אליפות העולם, ואני שמח שעשיתי את זה".

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר, שמשמש כספונסר ותומך במתמעמל, אמר בטקס: "קשה למצוא אנשים שמבטיחים וגם מקיימים כיום, אבל אתה אחד מהם. אמרת שאתה הולך להביא מדליה והבאת מדליה. אתה משתף אותי באימונים ובתחרויות שלך ואני מאוד גאה בך, הדבקת את כל המשפחה שלנו בטירוף סביבך".

יו"ר היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג אמר: "אין אף ענף ספורט בתנועה האולימפית בו אנחנו מצוייים כמו המצב בו אנחנו נמצאים בהתעמלות אומנותית, בתחום הזה אנחנו אימפריה עולמית והתשובה הכי טובה אפשר לראות בטבלה המדליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully