וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב נחת: "מקדיש את המדליה לגלעד שליט"

מדליסט הארד מאליפות העולם בהתעמלות מכשירים מתרגש, ביחד עם כל עם ישראל, מהיום, וכבר מתכנן את המשך הדרך

המשלחת הישראלית לאליפות העולם בהתעמלות מכשירים, שכוללת את אלכס שטילוב, שזכה במדליית הארד באליפות ביפן נחתה הלילה (בין שני לשלישי) בישראל. שטילוב הצנוע הסתיר את המדליה עד שהתבקש להוציאה ולעטר את צווארו. לשטילוב המתינו בין היתר אמו, בת זוגו ומספר חברים קרובים, רובם מתעמלים שבאו לתת כבוד לגדול המתעמלים הישראלים.

באופן סמלי מדליית הארד הגיעה ארצה ביום המיוחד בו ישוחרר גלעד שליט משבי החמאס לחיק משפחתו והוריו. אלכס שטילוב שסיפר כי עקב מיפן באופן שוטף אחרי החדשות שזרמו מהארץ, התרגש מגודל היום ואמר: "זה יום מיוחד מאוד למדינה בכלל ולמשפחת שליט בפרט, אני מקדיש את המדליה בה זכיתי לגלעד שליט. כל כך שמחנו לשמוע שסוף סוף משחררים אותו".

שטילוב התייחס כמובן גם לאליפות שעברה בהצלחה מרובה מאוד מבחינתו. "נסעתי עם מטרה ברורה להשיג את הקריטריון האולימפי ללונדון ועמדתי במשימה", אמר המתעמל. "ברור שיריביי שעמדו אתי על הפודיום בתרגיל הקרקע (אוצ'ימורה היפני, זו הסיני והיפוליטו הברזילאי), יהיו גם אלו נגדם אצטרך להיאבק על המדליה בלונדון, בנוסף אולי למתעמל הרומני. אין לי ספק שבלונדון המטרה לא תהיה גמר, ואפילו לא מדליה, אלא זהב. הוכחתי לעצמי ולעולם ההתעמלות שאני ברמה הכי גבוהה. השופטים והמתעמלים כבר יודעים מי אני ומדליה באליפות העולם רק יכולה לעזור לקראת לונדון".

שטילוב התייחס לתכניות העתידיות הקרובות, ואמר: "עכשיו תהיה לי מנוחה קצרה, אחריה אחזור לאימונים קשים. ברור לי שאצטרך לעבוד קשה לקראת לונדון. יש לי עוד מה לשפר, הרי לא זכיתי בזהב".

שטילוב הודיע גם שלא יתחרה בתחרות הקדם אולימפית בינואר בלונדון: "כבר התחרתי באולם האולימפי ואעדיף להתאמן קשה מאשר להשתתף בעוד תחרות שיהיה בה הרבה לחץ מצד אלו שטרם קבעו את הקריטריון הבינלאומי".

יו"ר האיגוד רענן ורשביאק התייחס ליתר חברי המשלחת בציפייה לראות גם את ולריה מקסוטה כאחת מהמשלחת שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון. "תהיה לה עוד הזדמנות לקבוע את הקריטריון דרך אליפות אירופה (בה היא תצטרך לסיים בין 6 הראשונות על מכשיר או בין 12 הראשונות בתחרות הקרב-רב) ותחרות המבחן בינואר", אמר ורשביאק. "המטרה שלה היא בתרגיל הקפיצות בו היא שייכת לצמרת העולמית". ורשביאק הביע את רצונו לחבר את מקסוטה ומאמנה ליטווין לקבלת סיוע ממאמן רומני בכיר העובד בארה"ב.

בשעה 11:00 ישתתף שטילוב, יחד עם שבע מדליות הארד הנוספות שהגיעו לאחרונה מאליפות העולם בהתעמלות אומנותית על ידי בנות הנבחרת הקבוצתית ונטע ריבקין (שנחתה מאוחר יותר אחרי שהייה קצרה בתחרות בצ'כיה) בטקס של הוועד האולימפי. שבע הבנות שהמדליות בהן זכו לא היו בקטגוריה אולימפית ועל כן לא זכו לבונוס כספי מהוועד האולימפי, צפויות לקבל צ'ופר מיוחד מאיגוד ההתעמלות.

אלכס שטילוב עמד בכל לחץ שניצב בפניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully