וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בדרך להסדיר את חובה לנתניה ולק"ש

האדומים יצרו קשר עם שתי הקבוצות בפעם הראשונה בקשר לכסף מעסקת שכטר. קשטן יתרגל הרכב לקראת איינדהובן באירופה

אחרי חודשים בהם רדפו עירוני קרית שמונה ומכבי נתניה אחרי הפועל תל אביב על מנת שזו תקיים את חלקה בעסקה ותעביר את הכספים עליהם התחייבה לקבוצות, הבוקר (שלישי) הסתיימה גם סאגה זו כאשר ההנהלה האדומה העבירה לשתי הקבוצות את הסכומים.

כזכור, לפני כארבעה חודשים עבר שכטר לקייזרסלאוטרן הגרמנית תמורת סכום של כ-2.5 מיליון יורו. מסכום זה הפועל התחייבה להעביר כ-20 אחוזים (כחצי מיליון יורו) לקרית שמונה (כחלק מעסקת אלרואי כהן שעבר לאדומים בינואר 2011) ועוד כ-18 אחוזים (כ-450 אלף יורו) למכבי נתניה. היום, כאמור, עשתה זאת ההנהלה האדומה וסגרה את חובה, מה שהותיר למועדון ממתחם חודורוב קצת יותר מכמיליון וחצי יורו אחרי תשלומי החובות.

כבר מעל חודש עבר מאז קיבלה הפועל ת"א את הכסף אך האדומים לא השיבו לפניות אנשי נתניה וק"ש ולא העבירו את הכסף כפי שהתבקש וסוכם עימה. שתי הקבוצות פנו לבוררות בהתאחדות והחליטו לתבוע את הפועל ת"א בשל כך. יש לציין שהכסף עדיין לא התקבל בחשבונן של הקבוצות, אך לראשונה יצרו אנשי הפועל ת"א קשר באשר להעברה הקרובה של הסכום: מנכ"ל הקבוצה ניר ענבר דיבר עם הנהלות שתי הקבוצות ואמר להן שהוא מקווה שהעניין לא יגיע לבוררות. יש לציין, ששתי הקבוצות ויתרו לאדומים על קבלת הכסף בבת אחת וחילקו אותו לשני תשלומים (אחד בחודש הבא) בגלל שהגרמנים מעבירים את הכסף לקבוצה בתשלומים. חשוב גם לזכור, שעד שהכסף לא יתקבל הקבוצות לא ימשכו את התביעה לבוררות שהגישו להתאחדות.

בתוך כך, הקבוצה האדומה תערוך היום אימון נוסף אחרי הצהריים לקראת משחקה ביום חמישי הקרוב במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית. האדומים יארחו באצטדיון בלומפילד את פ.ס.וו איינדהובן, מוליכת הבית שהשיגה עד כה שני ניצחונות. האדומים עם 0 נקודות וחייבים לפחות נקודה כדי להשאיר לעצמם סיכוי בבית. בעוד שבועיים יתקיים משחק הגומלין בהולנד.

המאמן דרור קשטן אמור לתרגל היום את ההרכב הפותח ולתת אינדיקציה טובה יותר מי מבין הקשרים יחליף את אביחי ידין, שכזכור ספג מבית הדין של אופ"א עונש הרחקה לשלושה משחקים. נוסא איגייבור, סלים טועמה ומירקו אורמוש, שתורגל ביום שני כקשר אחורי, עדיין נמצאים בתמונת ההרכב.

נראה כרגע כי לטועמה הסיכויים הטובים ביותר להשתלב בהרכב, כאשר רועי גורדנה, שלא התאמן ביום שני, אמור לפתוח בקישור האחורי לצידו של שי אבוטבול. טועמה ישחק באגף שמאל, בעוד שאלרואי כהן ישחק בצד ימין של הקישור.

מגן פ.ס.וו איינדהובן אריק פיטרס יחמיץ את הפועל תל אביב

לאלי טביב נמאס משירי השואה וכתובות הנאצה

הפועל תל אביב תעמוד לדין היום בעקבות התנהגות אוהדיה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully