וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "אעשה הכל כדי שמי שביצע את המעשה יישב בכלא"

16.10.2011 / 18:26

בעלי הפועל תל אביב התייחס לכתובות הנאצה שרוססו בבלומפילד: "מגנה את התופעה ומתנצל בפני משפחות כהן ולוי"

יממה לאחר כתובות הנאצה שרוססו בבלומפילד, הגיעה הערב (ראשון) תגובתו של בעלי הפועל תל אביב אלי טביב. כזכור, בסיום המשחק בו ניצחו האדומים 0:5 את הפועל פתח תקוה גילו עובדי אצטדיון בלומפילד שעל חלק מהקירות בשערים 10-11 נכתבו כתובות נאצה בגנות אבי כהן, מני לוי ואחרים וכן בגנותה של מכבי תל אביב. כמו כן, חלק מאוהדי הקבוצה גם שרו אתמול שירי נאצה נגד היריבה העירונית וקראו "שתהיה שואה למכבי". אוהדי הפועל ישבו בשערים הללו אתמול בגלל סגירת שערים 4-5.

טביב מסר בתגובה: "בשמי ובשם המועדון, אני מבקש ראשית להתנצל בפני דורית ומשפחת כהן (שאבי היה חבר קרוב שלי) ובפני משפחתו של מני לוי על כתובות הנאצה שנכתבו כנגדם שמבזים אותי ואת המועדון. אני מבקש לגנות ולהוקיע בכל פה את התנהלותם של קומץ אוהדים מסית ומוסת שמכתים את המועדון בהתנהגותו הברברית.

"הפועל תל אביב זכתה לתהודה עולמית יוצאת דופן בזכות פעילותה למען רווחתם של עשרות אלפי ילדים בישראל ובעולם, ללא כל אבחנת צבע, מין או דת, אלו הם ערכיה. ולכן, אני ורוב רובו המוחלט של קהל האוהדים האדיר מתבייש היום בהתנהגותם של קומץ עבריינים. אני מתחייב שאעשה הכל על מנת שמי שכתב את דברי הבלע וההסתה הגזענית נגד העם היהודי יורחק לצמיתות ממגרשי הכדורגל וישב מאחורי סורג ובריח.

"לצערי, אותם אוהדים שגרמו לכך שיושבי שער 5 יזוזו לשער 11, ממשיכים בהתנהגותם הגזענית הנלוזה וגורמים לכך שהרוב של הקהל של הפועל ייענש קולקטיבית. חלקם אף פועלים מאינטרסים זרים לכדורגל לפגוע כלכלית, מקצועית ותדמיתית בקבוצה. כולי תקוה כי ביה"ד המשמעתי של ההתאחדות לא יסייע להם להשיג את מבוקשם. שערים שימשיכו לקרוא קריאות גזעניות יסגרו - לכן אני קורא לרוב קהל האוהדים של הפועל תל אביב לצאת כנגד אותו הקומץ אשר מבייש אותו ופוגע בו. אני מתחייב כי ביחד עם גורמי החוק, המשטרה וחברת האבטחה נגביר את האכיפה ונמצה את הדין עם כל מי שייתפס במעשים מעין אלו במגרשה של הפועל תל אביב".

גם ארגון השחקנים הצטרף לגינוי ופרסם הודעה בשם המנכ"ל אריה אלטר והיו"ר עודד מכנס: "אנחנו מקווים שאותם המבצעים ייתפסו מיד ויועמדו לדין פלילי. ארגון השחקנים מקווה שהפעם לא יקלו בתי הדין ראש והמבצעים ייתפסו ויוענשו בחומרה. מסתמן כי מתחילת העונה מרשות לעצמן קבוצות אוהדים להביע גינויי אלימות וגזענות קיצוניים. הכתובת כבר מזמן על הקיר וכעת הכדור נמצא אצל גורמי אכיפת החוק והמועצה למיגור האלימות בספורט, ברשות השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, שצריכים לטפל בתופעה החמורה הזו ביד קשה ויפה שעה אחת קודם ".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully