וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "ספגנו בקלות רבה מדי"

17.10.2011 / 9:52

מגן מכבי ת"א הוסיף על ההפסד לק"ש: "לא הופענו למח' השנייה, אבל השיא עוד לפנינו". חשש מפציעה ארוכה של ניבאלדו

פחות מיממה לאחר ההפסד 2:1 בקרית שמונה, במכבי תל אביב עוקבים בדאגה אחרי מצב פציעתו של ניבאלדו, שנפגע אמש (ראשון) במחצית הראשונה וקיים חשש שהוא קרע את הרצועה הצידית בברכו. מיד בתום המשחק נלקח הבלם הברזילאי לבדיקות וצילומים בבית החולים איכילוב וכנראה שהיום הוא יעבור עוד צילום MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

ניבאלדו בכל מקרה יחמיץ את משחק החוץ ביום חמישי נגד סטוק סיטי האנגלית, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופאית ובקבוצה חוששים שהוא צפוי להיעדרות ממושכת עוד יותר.

בתוך כך הורגשה אמש אכזבה רבה מההפסד בקרית שמונה ובמיוחד מהיכולת החלשה שהפגינה הקבוצה במחצית השנייה. זה היה המשחק השלישי ברציפות שהצהובים לא מצליחים לנצח (אחרי דינמו קייב ומכבי חיפה, ר"ב), כאשר גם חסרונם של מספר שחקני מפתח לא יכול לשמש כתירוץ.

"התחלנו את העונה בצורה מצוינת, שיחקנו הרבה מאוד משחקים", אמר המאמן מוטי איוניר בסיום המשחק. "מי שחשב שנוכל לבוא כל שבוע ולתת הצגה, זה לא עובד ככה. הקבוצה העונה נבנתה על חבר'ה צעירים, ויש עליות וירידות. דור מיכה למשל, שנתן משחק נהדר באירופה, משחק עכשיו בצורה בינונית. זה חלק מהעובדה שאתה הולך עם קבוצה מתוך מחשבה שאתה בונה אותה לעתיד".

"לא עלינו למחצית השנייה", הודה בפשטות המגן יואב זיו, "בחצי הראשון היינו מצוינים, הנענו כדור והגענו להמון מצבים, וקרית שמונה לא הייתה על המגרש. ננתח יחד עם הצוות המקצועי מה קרה בחצי השני, שלא הופענו. לא יצאנו קדימה וספגנו בקלות רבה מדי. זו לא הפעם הראשונה שהפסדנו להם וקיווינו לעצור את זה. המגרש בקרית שמונה קשה לכל קבוצה. השיא עוד לפנינו, יש פה שחקנים מוכשרים וכולנו נמצאים יחד".

זיו התייחס גם למשחק הקרוב נגד סטוק והוסיף: "זה יהיה משחק אחר לגמרי. נצטרך לעשות את ההפרדה, לשכוח מהמשחק הזה, להמשיך הלאה ולחזור לקרקע. ניקח את הדברים הטובים מהחצי הראשון הטוב שהיה לנו וננסה לשמר את זה. לגבי הסיכויים לנצח, אני אשאיר לתקשורת את הניתוחים. אנחנו באים לעשות את המקסימום".

להרכב הקבוצה ביום חמישי צפויים לשוב סאבו פאביצ'ביץ' שמחלים מפציעה בקרסול ואלירן עטר שלא שיחק אמש בשל הרחקה. הקשר הבוסני האריס מדוניאנין צפוי לנחות הבוקר בישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה לקראת היציאה לאנגליה, זאת אחרי ששוחרר מהמשחק אתמול בגלל סיבות אישיות. גם הבעלים מיטש גולדהאר יגיע למשחק מקנדה.

שלום תקווה מנצח: הבעיה של מכבי תל אביב היא המגינים
צפו במכבי תל אביב מפסידה לקרית שמונה 2:1
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully