וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פארמר לא סובל מקרע במפשעה

17.10.2011 / 13:34

בדיקת MRI שעבר הרכז הרגיעה את הצהובים, והוא עשוי להיות כשיר למילאנו. דייויד בלו: "חשוב ששיחקנו טוב בכל המשחק"

מכבי תל אביב פתחה אמש (ראשון) את דרכה בליגת העל עם ניצחון חלק 60:95 על גלבוע/גליל עליון, ואחרי שכעס בסיום גמר גביע צ'אנס והניצחון הדחוק על הפועל חולון, החמיא דיוויד בלאט לשחקניו על ששמרו על האינטנסיביות לכל אורך המשחק.

דאגה מסוימת נרשמה אצל ראשי האלופה בעקבות פציעתו של ג'ורדן פארמר, שהורדר לספסל שש דקות מהפתיחה לאחר שהרגיש מתיחה באיזור המפשעה. "הוא נפצע קצת לכן הוא יצא", הסביר בלאט. "הוא הרגיש איזה כיווץ של השריר ולא רציתי לסכן אותו, אני מקווה שזה לא משהו רציני למרות שזה באזור מאוד בעייתי".

בהמשך היום עבר פארמר בדיקת MRI שגילתה שהוא סובל ממתיחה בלבד ולא מקרע. הרכז יקבל טיפולי פיזיותרפיה ויחזור בהדרגה לאימונים, כשהצוות הרפואי של הקבוצה ינסה להכשירו למשחק מול ארמאני מילאנו ביום חמישי.

דייויד בלו, שהצטיין עם 21 נקודות ב- 20 דקות משחק, התייחס למפגש מול סגנית האלופה: "למרות שהחזקנו ביתרון גדול בשלב מוקדם, שיחקנו טוב לכל אורך המשחק וזה משהו שחשוב לנו. כך אנחנו יכולים לפתח הרגלי משחק טובים לקראת פתיחת היורוליג השבוע". על יכולתו האישית אמר בלו: "ניסיתי להכניס את עצמי למשחק דרך ההגנה, ובסופו של דבר זה תרם לי. לאחר מכן הכל הלך יותר טבעי עבורי, חשבתי במהלך המשחק לא חשבתי על זה יותר מדי ופשוט נהניתי מהמשחק".

בלאט: "חוק הזרים פוגע ולא שומר על השחקן הישראלי"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully