וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "חוק הזרים פוגע ולא שומר על השחקן הישראלי"

מאמן מכבי ת"א התייחס להגבלות הזרים במקום לניצחון 60:95 על גליל/גלבוע: "יש קבוצות טובות, אין צורך להגביל את מכבי"

העניין במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגת העל, בין מכבי תל אביב לגליל/גלבוע, נמשך בערך שש דקות, אז הגיעו הצהובים ליתרון של 3:17, ועד הסיום זה כבר לא היה כוחות, כשהמשחק הסתיים ב-35 הפרש לאלופה - 60:95.

מאמן המנצחת דיוויד בלאט, אמר בסיום: "באנו חדים, שיחקנו כדורסל טוב ואינטנסיבי. אני לא יודע אם מדובר בהכנה כי אני לא יכול להגיד שצפוי לנו אותו דבר ביום חמישי, אבל עשינו את מה שאפשר לעשות. פארמר נפצע קצת לכן הוא יצא, הוא הרגיש איזה כיווץ של השריר ולא רציתי לסכן אותו, אני מקווה שזה לא משהו רציני למרות שזה באיזור מאוד בעייתי, מעבר לזה לגבי המשחק עצמו אנחנו מבחינתנו עשינו מה שהיינו צריכים לעשות, באנו ושיחקנו כדורסל מהיר וטוב ואני חושב שגם מהנה ועובדה שהיינו עם 34 אסיסטים מעידה על סוג המשחק ששיחקנו, עשינו כל מה שיכולנו כהכנה למילאנו למרות שקשה בלי ארבעה שחקנים בכירים בסגל".

בלאט התייחס לכך שהוא עמד על הקווים במשך כל המשחק ולא נח לרגע גם כשהניצחון כבר הובטח: "העבודה שלי היא להשקיע עבור השחקנים שלי, באותה מידה שהם משקיעים. הרגלים זה מה שאתה עושה כל יום. אנחנו כקבוצה, רוצים לעבוד קשה ולהיות אינטנסיבים כל הזמן".

המאמן דיבר באריכות על מצב הכדורסל בארץ: "אני היחיד שמדבר על זה אבל יש קבוצות טובות בישראל, לא היה צורך להגביל את מכבי ולנסות לגרום לה להיות פחות ממה שהיא, אנחנו קבוצה שעובדת קשה, יש לנו שחקנים ישראלים טובים שאני לא ממעיט בערך שלהם וזה חוק שעלול לפגוע במכבי חד וחלק. "זה לא ישנה את הסטטוס של השחקן הישראלי, לדעתי שנה שעברה החוק היה טוב יותר.

"החוק של שנה שעברה היה יותר טוב לדעתי לשחקן הישראלי, אז אני באמת לא יודע מי החליט ככה ועל סמך מה. יש לנו ישראלים ושחקנים טובים בכל עמדה, שחקנים כאלה ישחקו בכל מקרה, ברוב המקרים אבל לדעתי זה חוק גרוע שמיועד לפגוע ולא בכדי לשמור על השחקן הישראלי".

דייויד בלו, שהוביל את המנצחת עם 21 נקודות (ב-20 דקות), התייחס ליריבה: "זה רק המשחק הראשון, יש הרבה זמן להתקדם, לגליל יש כישרון, והיא עוד תשתפר. זו הכנה טובה למשחק ביורוליג מול מילאנו, ואני מרוצה מאיך ששיחקנו במהלך כל המשחק, כי הראינו יציבות".

יוגב אוחיון, שהגיע העונה למכבי תל אביב, סיפר על התחושות שלו בתום המשחק הראשון: "אני מרגיש בבית במכבי. אני שמח שאנחנו משחקים כקבוצה, ואנחנו שוטפים. מתחילת המשחק אנחנו באים מחויבים לכל משחק. זה מחזור פתיחה והיה חשוב שבאנו לשחק כמו שצריך".

על היריבה אמרה אוחיון: "גליל קבוצה טובה מאוד, יש לה שחקנים מצוינים שהוכיחו את עצמם בשנה שעברה. יכול להיות שזה ערב חלש ושהם יהיו טובים בהמשך".

גם ריצארד הנדריקס דיבר בסיום: "זה היה משחק טוב, צריך לתת לגליל קרדיט, זו קבוצה של תחילת עונה, הנענו כדור כמו שצריך, אני מקווה שנוכל להיות מוכנים למשחק ביום חמישי מול מילאנו, תהיה לנו הרבה עבודה אבל אנחנו נגיע מוכנים ככל שנוכל".

"אף אחד לא בא לשחק אצלנו היום"

המאמן המפסיד ליאור ליובין, נשמע בסיום המשחק מאוד לא מרוצה מהיכולת של השחקנים שלו: "לא שיחקנו כמו שרצינו, זה מובן מאליו. היה לי חשוב שלא נפסיד, זה דברים שלא משנה נגד מי אתה משחק, זה דברים שאתה צריך להביא תמיד. אם היינו מלאי מחוייבות ורוח לחימה, והתוצאה הייתה כמו שהיא, הייתי מרוצה. אבל זה לא מה שהיה. אני צריך להסביר לשחקנים שיש להם מחוייבות, לאזור, לאוהדים ולקבוצה".

ליובין הוסיף: "לא רוצה לשפוט את ג'ייסון אלן אחרי משחק אחד. הוא רוקי, יש הרבה עליות ומורדות, ואנחנו מלאי סובלנות, אנחנו נצטרך להשתפר בעמדה הזו. את הבעיות נפתור באימונים. מול מכבי, החולשות האלה נראות הרבה יותר מוקצנות. נכון גם מול חולון לא שיחקנו טוב, אבל אנחנו נעבוד וננסה לתקן. אם נהיה עם סגל מלא ניראה יותר טוב".

קפטן גליל/גלבוע עידו קוז'יקרו היה אף יותר חריף מהמאמן: "אני חושב שאף אחד לא בא לשחק אצלנו היום. מכבי קבוצה מצויינת ומאומנת ברמה הכי גבוהה שיש, נפלנו בהרבה דברים כקבוצה ולא משנה מול מי משחקים ואנחנו מאוד מאוכזבים".

הסנטר הוותיק המשיך: "אני בהחלט חושב שיש על מה לבנות היום, יש לנו קבוצה טובה, הרבה זרים צעירים שצריכים להבין ולהתרגל לרמה של הליגה. יש לנו הרבה עבודה ויש מה לשפר, וזה כולל את כולם. זה כואב להפסיק בצורה כזו ויותר מזה אין מה לומר צריך לעשות פשוט יותר".

עוזר המאמן, ברק פלג, ניסה לנתח את הסיבות לתבוסה: "בשנה שעברה גם פתחנו לא טוב, מה שהטריד אותנו זה השלב שאתה מחפש את הזהות שלך כקבוצה, אנחנו נשלם פה מחירים של שחקנים צעירים וזרים חדשים, הכל יכול להשמע כתירוצים טובים, אבל הבעיה שלנו כרגע היא גישה, דרך ותשוקה ואלה דברים שאנחנו רוצים לבנות אותם. טוב שזה היה המשחק הראשון שלנו, גם שנה שעברה זה קרה לנו מול מכבי, יש לנו את הבעיות שלנו אבל אנחנו מקווים שנוכל בהמשך לראות גרף של התקדמות ואני מקווה שנהנה מדברים טובים יותר בטווח הארוך".

פלג הוסיף: "אין לו את הפריבילגיה של מכבי לעשות רוטציות, כל שנה יש לנו שחקנים ישראלים שפורצים ויוצאים לדרך לשדרג את עצמם. אנחנו מצליחים לגדל פה כל שנה שחקן חדש או שניים ואת זה נמשיך לעשות גם השנה, למרות שזה מצחיק להסתכל היום אחרי ארבעים ומשהו הפרש על המטרות בסוף".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully