וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ראשון לציון: רוצים רק לנצח

מוטאי ואליחן בהרכב, פורטיז'ו על הספסל (ב', 20:00, ספ'1). יחזקאל על הנתק עם הבעלים ספיר: "אין לי שום כוונה להתפטר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*בפעם האחרונה שראשון לציון הייתה בליגת העל, בעונת 2002/3 היא נפגשה עם בית"ר שלוש פעמים. במפגש הראשון היא ניצחה 0:4 בבית (צמד לשי הולצמן), במפגש השני היא נוצחה בטדי 2:0 ואילו המפגש השלישי בראשון לציון הסתיים בתיקו 1:1.

* שי מוטאי צפוי לערוך מחר הופעת בכורה בהרכב בית"ר ירושלים בליגת העל.

* בית"ר ירושלים תעלה מחר בהרכב ללא זרים.

* מתוך 11 השחקנים שכן יפתחו, עשרה הם שחקני בית או כאלה שהגיעו בגיל צעיר למועדון ומצטרף אליהם תומר בן יוסף, לו זו העונה השביעית בבית"ר.

*בעשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מי שניצחה, עשתה זאת "על האפס". 0:1 ו-0:2 הן התוצאות שהושגו הכי הרבה פעמים במשחקים אלה.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים

יובל נעים מתכנן מחר מיני-מהפכה בהרכב כאשר מתן בראשי, שי מוטאי וצחי אליחן הצעירים צפויים להחליף בהרכב את מיגל פורטיז'ו, אביתר ברוכיאן וסטיבן כהן. האחרון היה צפוי לפתוח על הספסל בכל מקרה אך נפצע באימון וייעדר מחר מהסגל. גם קובי מויאל ועדן נחמני הפצועים צפויים להיעדר כאשר אופיר עמרם שהחלים מפציעה עדיין לא נמצא בכושר משחק ראוי ולא ייכלל בסגל.

הפועל ראשון לציון

בראשון לציון התכוננו למשחק בצל המתיחות בין המאמן ניסן יחזקאל לבעלים רביב ספיר, שלא החליפו מילה מזה שבוע על רקע אי שיתופו בהרכב של הבלם גל ספיר, בנו של הבעלים. יחזקאל סירב להתייחס לפרשה ואמר: "הדבר היחיד שמעניין אותי הוא המשחק הערב, ולא שום דבר מעבר לזה. אני לא הולך לשום מקום, ואין לי שום כוונה להתפטר".

בנוסף, ההכנות למשחק נגד בית"ר התנהלו בעיקר תחת לחץ ששורר בקבוצה, בעיקר מפני החשש שהקבוצה לא תצליח לנצח במשחק שישי ברציפות. יחזקאל ייאלץ להסתדר עם הרכב חסר מאוד, כאשר מלבד השוער המורחק אוהד כהן, ייעדרו גם סינדו דוסו ואיתי אלקסלסי שסובלים מפציעות בברך. שוער המישנה אבירן דלל יפתח בין הקורות, כאשר גיא משפתי או גל ספיר יפתחו לצידו של אלביס משיץ' במרכז ההגנה.

ג'סטין זולו ודור הלוי ישתפו פעולה בקישור האחורי כאשר דודו אברהם וריף מסיקה צפויים לפתוח גם הם. מי שנעדר מהאימון היום הוא הקשר אסי בלדוט, שחגג בסוף השבוע את הולדת בנו הבכור במזל טוב, אך בכל מקרה הוא צפוי לפתוח בהרכב, ודיוויד גומז יפתח כחלוץ בודד.

יובל נעים מנסה להטריף את השחקנים הצעירים

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים - צחי אליחן

בבית"ר מדברים על הקשר הצעיר הרבה זמן כשחקן שצפוי לפרוץ השנה ולהיות שחקן הרכב בעונות הבאות. מחר זו תהיה הזדמנות גדולה עבורו להתחיל לקיים.

הפועל ראשון לציון - דיוויד גומז

ראשון לציון חיזרה אחרי גומז במשך חודשיים במהלך הפגרה, ועד כה הוא מאכזב מאוד ומתקשה לשחזר בליגת העל את אותה יכולת נפלאה שהציג בעונה שעברה בלאומית. גומז כבש עד כה שער ליגה אחד בלבד ואם לא יחזור לכבוש, ראשון לציון תהיה בצרות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מתן בראשי (מיגל פורטיז'ו), אבי ריקן, דן אייבנדר, שי מוטאי, שי חדד, אבירם ברוכיאן, צחי אליחן, עמית בן שושן.

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, אלביס משיץ', גיא משפתי (גל ספיר), עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, דודו אברהם, ריף מסיקה, אסי בלדוט, דיוויד גומז.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully