וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "הצעירים צריכים להתאבד על החולצה של בית"ר"

16.10.2011 / 12:32

המאמן מתכנן מיני-מהפכה בהרכב לקראת ראשל"צ עם שילובם של בראשי, אליחן ומוטאי: "המשחקים האלה הם הלחם שלנו"

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי מחר נגד הפועל ראשון לציון באצטדיון רמת גן (20:00, ספורט1). הקבוצה מהבירה תגיע לאחר שני הפסדים ברציפות והמאמן יובל נעים יודע שזו תהיה הזדמנות מצוינת לעצור את המגמה השלילית.

נעים אמר לשחקנים לקראת המשחק: "המשחקים האלה הם הלחם שלנו ואנחנו חייבים להביא בהם נקודות. יש להם הגנה איטית ואנחנו צריכים לשחק מהר, לנצל את זה ויותר מהכל לחזור לקצב המשחק החזק שלנו. בשבילי זה כמו פתיחת העונה ואנחנו צריכים לבוא עם התלהבות. יש כאן צעירים שמקבלים את החולצה של בית"ר ירושלים וצריכים להתאבד עליה, כי ההזדמנות הזאת לא בטוח שתחזור".

כשנעים דיבר על הצעירים, הוא כיוון גם לשלושה שינויים שיעשה מחר בהרכב לעומת משחק ההפסד למ.ס אשדוד, כאשר מתן בראשי ישחק במרכז הגנה לצד תומר בן יוסף, שי מוטאי יתופקד בקישור האחורי במקומו של אביתר ברוכיאן וצחי אליחן ישחק בקישור הקדמי על חשבון סטיבן כהן. האחרון ייעדר בגלל פציעה והוא מצטרף בכך לעדן נחמני ולקובי מויאל, שצפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא.

המנוחה שנתן נעים לשחקנים ביום הכיפורים ובחגים היתה אמורה לאפשר להם לאגור כוחות לקראת מחר ונראה שהדיבורים על עייפות כבר מאחוריהם. אחד מהם אמר: "אין יותר תירוצים. לא עייפות ולא מחנה אימונים שלא היה. אנחנו במחזור שמיני ונגד ראשון לציון בבית צריכים לנצח - גם אם זה יהיה בשיניים. צריך להחזיר את הטירוף שהיה בפתיחת העונה, להטריף את האוהדים וביחד להביא נקודות".

אביתר ברוכיאן נזרק מהאימון ביום שישי
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully