וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אביתר ברוכיאן נזרק מהאימון

14.10.2011 / 13:55

יובל נעים לא היה מרוצה מצורת האימון של הקשר. המאמן על צחי אליחן: "בונים עליו שיפתח בהרכב, מגיע לו קרדיט"

בית"ר ירושלים חזרה היום להתאמן לאחר חופשת החג, והמאמן יובל נעים ממשיך לנסות מספר שינויים בהרכב. גם היום תורגל הקשר הצעיר צחי אליחן בהרכב על חשבונו של סטיבן כהן, ואילו אופיר קריאף ושי מוטאי תורגלו במקומו של אביתר ברוכיאן, כשאחד מהשניים עשוי לפתוח ביום שני נגד הפועל ראשל"צ. אפרופו ברוכיאן, נעים לא היה מרוצה מצורת האימון של הקשר היום וזרק אותו לחדר ההלבשה במהלך האימון.

נעים דיבר היום ברדיו ירושלים על השינויים אותם הוא מתכנן והרוטציה המתרחבת: "אנחנו בונים שצחי אליחן יפתח בהרכב ונקווה מאוד שזה יצליח. מדובר בבחור צעיר אבל הוא שחקן מוכשר מאוד ומהיר מאוד ועל פי איך שהוא מתאמן, מגיע לו קרדיט. מול ההגנה האיטית של ראשל"צ המהירות שלו יכולה לגרום לשינוי במשחק".

המאמן אף התייחס לאפשרות שילובו של הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו בקישור, ואמר: "זאת אפשרות שחשבנו עליה אך לאחר שהוא אמר לי שהוא אף פעם לא שיחק בעמדה זאת ירדנו מהעניין", ואף הוסיף על הקפטן אבירם ברוכיאן: "אבירם חייב לשנות את המספרים שלו. אנחנו לא יכולים לסמוך רק על עמית בן שושן. אבירם סובל מפציעה ארוכה ורוצה לעזור לבית"ר ואנחנו חייבים מספרים יותר טובים ממנו".

לסיום התייחס נעים לחשיבות המשחק מול ראשל"צ ואמר: "אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי כי אנחנו לא יודעים אם נוכל לצרף שחקנים בעתיד. מבחינתי ראשון לציון זה גמר גביע כי משחקי הבית זה הסיכוי הטוב שלנו לקחת נקודות לעומת משחקים כמו בסכנין או מכבי חיפה ואנחנו חייבים לקחת אותם".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully