וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "מרגישים שיש שינוי"

16.10.2011 / 12:20

בקבוצה היו מרוצים מהמחצית השנייה נגד מכבי נתניה, אבל יודעים: "אם לא ננצח את הפועל פ"ת יהיה קשה לצאת מהמצב"

בהפועל חיפה נשמו לרווחה אחרי התיקו הביתי 1:1 אתמול (שבת) נגד מכבי נתניה. בקבוצה מקווים שהמחצית השנייה בה השחקנים הפגינו מחויבות והציגו יכולת טובה, אולי מרמזת על דרך חדשה אליה יצאה הקבוצה. עם זאת, בחיפה יודעים טוב מאוד שהפסד בשבוע הבא נגד הפועל פתח תקוה יסמן את הכיוון ההפוך ולכן במועדון מגדירים אותו כ"משחק העונה" של הקבוצה.

אתמול אחרי המשחק בקבוצה ציינו לטובה את שמונת שחקני הבית שהיו על המגרש. בחיפה מאמינים שהם אלו שאמורים לעשות את ההבדל ואחרי מסע הרכש הכושל של הקבוצה, סומכים עליהם שיוציאו את העגלה מהבוץ. "במחצית השנייה ראו את רוח הלחימה שכל כך הייתה חסרה לנו", אמר גורם בקבוצה. "מרגישים שיש שינוי, אבל אם לא ננצח את הפועל פתח תקוה, יהיה קשה לראות את הקבוצה יוצאת מהמצב הזה".

בחיפה מחכים גם לבעלים יואב כץ שיגיע ביום רביעי ויעשה סדר במספר הדברים שהעיקרי בהם הוא ערן לוי. החלוץ נראה אתמול מאוד עצבני מהחלטה של המאמן להשאירו ביציע גם השבוע ונראה כי אם כץ לא ירגיע שוב את הגזרה בין השניים, הדברים יכולים להגיע שוב לידי פיצוץ. אם שירזי שוב ידרוש לסלקו מהקבוצה, לוי יוציא לפועל את התביעה מולה.

החלוץ אמיר אבו ניל יעבור היום את הבדיקה שאמורה להכריע אם הוא יסיים את העונה כבר בשלב מוקדם או שייאלץ במקרה הטוב לנוח עוד מספר שבועות. כזכור, אבו ניל נטש את אחד האימונים בשבוע שעבר לאחר שחש שוב כאבים בברכו שבה עבר לאחרונה ארתרוסקופיה והיום יוחלט אם הוא יעבור ניתוח ברצועת הברך, שהחלמה ממנו אורכת לפחות חצי שנה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully