וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חשש שאמיר אבו ניל סיים את העונה

11.10.2011 / 12:47

בהפועל חיפה חוששים שהחלוץ שעבר ניתוח בברכו ייעדר למספר חודשים אחרי שנטש את האימון. ערן לוי בתוכניות לקראת נתניה

אם לא די במצבה של הפועל חיפה בטבלה עם נקודה אחת בודדת משבעה משחקים, קיבלה היום (שלישי) הקבוצה שוב חדשות רעות כשכרגע קיים חשש רציני כי אמיר אבו ניל עלול לסיים כבר עכשיו את העונה או לפחות להיעדר במשך מספר חודשים מהמגרשים. החלוץ, שרק חזר להתאמן בימים האחרונים לאחר שלפני מספר שבועות עבר ניתוח אורותוסקופיה בברכו, חש כאבים היום שוב במקום ונטש את האימון.

בקבוצה חוששים כי אבו ניל יצטרך לעבור ניתוח ברצועה הצולבת בברכו שבגינו יאלץ להיעדר מספר חודשים, ניתוח שממנו ניסה להתחמק, אך נראה כרגע שלא יהיה מנוס ממנו. מחר יעבור אבו ניל בדיקה נוספת שאמורה להכריע אם יעבור ניתוח שכזה ויעדר מספר חודשים לפחות או יצטרך לנוח עוד מספר שבועות בכדי שהמקום יחלים.

מעבר לכך, בקבוצה ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק מול מכבי נתניה שאמור ככל הנראה להכריע את עתידו של ניצן שירזי בקבוצה. הבעלים יואב כץ אמור לנחות בשבוע הבא בארץ לאחר המשחק מול נתניה והפסד נוסף יחייב ככל הנראה את כץ לעשות שינוי בצוות המקצועי. הקבוצה תקבל מחר יום מנוחה וביום חמישי תשוב לאימונים, שבהם שירזי אמור לתרגל את ההרכב שיפתח מול קבוצתו של ראובן עטר. למרות שנזרק שוב מהאימון לפני כיומיים, ערן לוי נמצא בתכניות של שירזי להרכב ביום שבת.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully