וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

האדומים סגרו משחק שמיני ללא ניצחון וחזרו מפיגור עם שער של אבידור בדקה ה-62, בן בנימין כבש לאורחת בדקה ה-30

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

ניצחון? אולי בפעם הבאה. הפועל חיפה סגרה הערב (שבת) משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון לאחר שסיימה ב-1:1 ביתי מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל וכעת יש לאדומים שתי נקודות בלבד. בשבוע הבא, תצא הפועל חיפה למשחק העונה מבחינתה (בפעם המי יודע כמה) מול הפועל פתח תקוה, שעדיין נמצאת מתחתיה בטבלה עם מינוס שתי נקודות.

מנגד, הקבוצה של ראובן עטר כנראה מתחילה להתאזן. מכבי נתניה, ששמרה עד היום על מאזן חוץ מושלם, איבדה נקודות ראשונות בחוץ, אבל בטח תתנחם בניצחון הראשון שלה בבית במחזור הקודם מול הפועל תל אביב. הקבוצה האורחת שיפרה את מאזנה ל-14 נקודות ושמרה על המקום הרביעי בליגת העל. בן בנימין העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-30, יובל אבידור איזן בדקה ה-62 בשערו הראשון בליגת העל מזה יותר משנה וחודש.

מכבי נתניה פתחה את המשחק הרבה יותר טוב והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אך נחום, סבע ועזרא לא היו מספיק חדים ולא הצליחו להכניע את קאלה דרשלר. אבל נתניה קצרה את הפירות על היכולת הטובה בדקה ה-30 כשמסירת רוחב של סבע מצאה את בנימין, שקבע 0:1 מטווח קרוב. אוהדי חיפה החלו לקלל את ניצן שירזי וקראו לו ללכת הביתה. זה לא ממש עזר לקבוצה שלהם, שירדה למחצית בפיגור 1:0.

ניצן שירזי ביצע שני חילופים מוקדם במחצית השנייה כשהכניס את השני הזרים, סטפן דנקוביץ' ו-ולדימיר גלושצ'ביץ', וקיבל מהם תמורה. האדומים נראו יותר טוב ואיזנו בדקה ה-62 אחרי שכדור רוחב של טרטצקי הגיע לאבידור, שכבש מקרוב את ה-1:1. שער ליגה ראשון של אבידור מאז 11 בספטמבר 2010, אז כבש כשחקן מכבי תל אביב ב-0:4 על סכנין. עד הסים התוצאה נותרה בעינה 1:1.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל (ליאור ז'אן, 88), חנן ממן (סטפן דנקוביץ', 54), הישאם כיוואן, מיכאל זנדברג (ולדימיר גלושצ'ביץ', 46), יובל אבידור.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, בן בנימין, קובי דג'אני, ניר נחום (מוחמד כליבאת, 66), פיראס מוגרבי (חסיב אבו רוקון, 67), חן עזרא, אחמד סבע.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully