וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בירם כיאל שוקל לעזוב את סלטיק?

ב'פיפל' מדווחים שקשר סלטיק, שעדיין לא האריך את החוזה שלו בקבוצה, מעוניין לעבור לאנגליה, כנראה בשל היחלשות הקבוצה

האם פתיחת העונה הגרועה שחווה סלטיק גורמת לבירם כיאל להתחיל לחשוב על המשך הקריירה שלו ועל האפשרות לעזוב? הקשר הישראלי שמאז לקבוצה הסקוטית בקיץ שעבר הפך לאחד הגורמים החשובים בה ומונה במהלך השנה לקפטן שני, עדיין לא חתם על הארכת חוזה, למרות שכבר מהקיץ החלו המגעים עם הצדדים. היום (ראשון) מתפרסם דיווח לפיו הוא מעוניין לעזוב ודחה את הצעת הקבוצה לחוזה משודרג.

ב'פיפל' שרואה אור באנגליה פורסם כי כיאל מעוניין לעזוב את סלטיק לטובת אנגליה, אחרי שהמגעים להארכת חוזהו נכשלו. הסכום שסלטיק רוצה לקבל תמורתו של כיאל הגיע לעשרה מיליון ליש"ט, למרות שבמידה ויתקיימו מגעים בין סלטיק לקבוצה אנגלית שתהיה מעוניינת לקלוט אותו, הוא אמור לרדת משמעותית.

נכון לעכשיו כיאל משתכר בסלטיק 7,000 ליש"ט בשבוע, אך הקיץ בולטון ואסטון וילה גילו עניין בקשר המוכשר, כשלא בטוח שאחת מהן תהיה מעוניינת בו בחודש ינואר אחרי שהן צירפו שחקנים בעמדה שלו. חשוב להדגיש כי לכיאל יש חוזה בסלטיק לעונה הקרובה ולשתי עונות נוספות.

במהלך כל הקיץ הביע כיאל פומבית את רצונו להמשיך בקבוצה וסירב להתייחס לשמועות לגבי עתידו. גם בסלטיק עושים הכל כדי לשדרג את חוזהו של הקשר והמנג'ר ניל לנון אף העריך לאחרונה כי המגעים קרובים לסיכום.

סלטיק עצמה פתחה בצורה מגומגמת את העונה ואחרי 10 מחזורים היא מדורגת שלישית ובשני המשחקים האחרונים היא לא ניצחה, כשבשבת היא סיימה ב-3:3 נגד קילמרנוק וכיאל שיחק 45 דקות עד שהוחלף בפיגור 3:0. בליגה האירופית סלטיק מחפשת עדיין את הניצחון הראשון שלה אחרי שסיימה עם הפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד וסיימה ב-1:1 נגד אודינזה, כשבחמישי היא תתארח אצל ראן.

45 דקות לבירם כיאל ב-3:3 של סלטיק

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully