וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון כבש בניצחון ויסלה קרקוב

האלופה הפולנית נהנתה משער שנוי במחלוקת של החלוץ הישראלי, ב-1:3 על יגלוניה. 45 דקות לבירם כיאל ב-3:3 של סלטיק

בואו לדבר איתנו על השער של דודו ביטון בעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט

דודו ביטון המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו מאז הגיע לליגה הפולנית, כשכבש הערב (שבת) בניצחון 1:3 של ויסלה קרקוב על יגלוניה ביאליסטוק. ויסלה עלתה ללא מאור מליקסון הפצוע ונקלעה לפיגור משער של יאן פאבלובסקי בדקה ה-57, אבל ביטון השווה בדקה ה-80 כאשר השוער האורח עצר את הכדור מאחורי הקו וטען לעבירה, אך לא קיבל שריקה. השער הזה שבר את שחקני יגלוניה, ובדקה ה-87 צבטן גנקוב השלים מהפך עבור המארחים, לפני שאנדרז' קירם חתם דקה לסיום. החלוץ הישראלי שחגג שער ליגה שמיני העונה, השלים 90 דקות.

פתיחת העונה הגרועה ביותר של סלטיק מאז 1998/9 נעצרה מעט היום עם סיום דרמטי במשחק החוץ מול קילמרנוק. בירם כיאל, שנעדר ממשחק ההפסד להארטס לפני פגרת הנבחרות, שב להרכב הראשון של ההופס, שיחק 45 דקות והוחלף כשקבוצתו הייתה בפיגור של שלושה שערים, אבל קאמבק נדיר במחצית השנייה סידר לסלטיק 3:3 ונקודה חשובה, בעיקר למעמדו המעורער של ניל לנון.

בדקה ה-27 עלתה קילמרנוק ליתרון, כשדין שילס חדר בקלות את הגנת סלטיק האיומה ומצא את הרשת. כיאל ספג צהוב בדקה ה-39, ודקה לאחר מכן ראה את שילס מבשל לפול הפרנן את השני של קילמרנוק, אם כי החלוץ הכובש היה בעמדת נבדל. בדקת הסיום של המחצית הגיעה סלטיק לנקודת השפל, כשצ'רלי מולגרו ביצע טעות קשה וג'יימס פאולר ניצל זאת כדי להבקיע את השלישי. כיאל הוחלף בהפסקה ונראה היה כי קילמרנוק צועדת לניצחון בטוח, אבל אז אנתוני סטוקס כבש צמד מהיר בדקות 74 ו-76, ומולגרו כיפר על השגיאה שלו עם השוויון בדקה ה-80.

* שלומי ארבייטמן שמר על מקומו בהרכב ווסטרלו והשלים 90 דקות, כשקבוצתו סיימה ב-1:1 מול לובן ונותרה במקום הלפני אחרון בליגה הבלגית. אבריסט אנגולוק הקמרוני כבש את שער היתרון בדקה ה-22, ארבייטמן החמיץ הזדמנות להגדיל את התוצאה בדקה ה-59, ובדקה ה-71 דריק אוגבו השווה.

* בירחסוט, עם דור מלול בהרכב (90 דקות) אך ללא רועי דיין הפצוע, ניצחה 2:4 בחוץ את סנט טרוידן. רמי גרשון לא שותף בהפסד 3:1 של קורטרייק מול מונס, וכך גם לירוי צעירי בהפסדה הביתי של מכלן 2:1 לסרקל ברוז'.

* טל בן חיים השלים עוד 90 דקות טובות במדי פורטסמות, שגברה 0:2 במגרשה הביתי על ברנסלי. דייויד נוריס (61) ולוק וארני (62) כבשו תוך דקה עבור פומפי, שבמאזנה כעת 12 נקודות.

* זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל של טרק גרוזני, שחזרה מפיגור של שני שערים וסיימה ב-2:2 מול צסק"א מוסקבה במחזור ה-27 בליגה הרוסית.

* דקל קינן לא נכלל בסגל של קרדיף, שסיימה ב-2:2 מול איפסוויץ' במחזור ה-11 בליגת המשנה באנגליה.

טל בן חיים חווה עדנה מחודשת בפורטסמות

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully