וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן ורשביאק: "שטילוב מסומן לזכייה במדליה אולימפית"

יו"ר איגוד ההתעמלות החמיא לספורטאי שזכה בארד באליפות העולם: "אל תקנאו בו". לוסטיג: "הוא מכיח שהוא עומד בלחץ"

יממה אחרי הזכייה של אלכס שטילוב במדליית הארד באליפות העולם, והבטחת הקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון, נדמה כי פתאום החלו התקוות הישנות והטובות לצוץ לעבר הקיץ הבא, כששטילוב הוכיח שהוא הספורטאי המוביל של ישראל. שטילוב ששחזר את ההישג מ-2009 וזכה במקום השלישי בתרגיל הקרקע באליפות העולם ביפן ישוב ביום שלישי לפנות בוקר לארץ, אז תיערך לו קבלת פנים בוועד האולימפי.

רענן ורשביאק, יושב ראש איגוד ההתעמלות, התראיין הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל והתייחס להישג, כשאמר: "הענף שלנו סימן לעצמו מטרה להגיע לאולימפיאדה עם ספורטאים בהתעמלות מכשירים וספורטאים בענף ההתעמלות הקבוצתית. יש דרך, שטילוב סומן כבר בתחילת השנה האולימפית כמועמד, ואנחנו בינתיים מוכיחים שאנחנו בדרך הנכונה".

ורשביאק סיפר על שטילוב כי מדובר בספורטאי למופת, והוסיף: "אל תקנאו בשטילוב, לא במערכת האימונים הקשה שהוא עובר כל יום, ולא בלחץ של התחרויות שהוא עומד בהן. ההתרגשות היא גדולה מאוד, אבל בהחלט יש לקנא בהורים שלו שגידלו נער כזה, שבאמת לקח את העניין ברצינות, משקיע את כל כולו בעניין. יש לו מעטפת של האיגוד, גם יעקב שחר ראה את זה ותומך בו. אנחנו בהחלט סימנו אותו ועדיין מסמנים אותו לזכייה במדליה אולימפית".

גם מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג התייחס להישג, ואמר: "הייתה מטרה להשיג את הקריטריון, שזה היה משהו קשה בפני עצמו כי רק המדליסטים זכו בקריטריון. הדבר הכי חשוב מבחינת שטילוב זו היציבות שלו. הבחור יודע להתעלות בתחרויות גדולות, הוא דרך קבע עולה לגמרים וזוכה במדליות. המשימה הקשה תהיה ב-28 ביולי ביום הראשון של המשחקים האולימפיים כי לעלות לגמר זו המשימה הראשונה והיא מאוד קשה. יש עשרה ספורטאים ברמה גבוהה מאוד. שטילוב עשה תחרות מוקדמת מצוינת, אבל כאן נבדלים הספורטאים הטובים והספורטאים המעולים. בינתיים הוא מוכיח יחד עם מאמנו שבתחרויות החשובות הוא עומד בלחץ".

אלכס שטילוב: "אין ספק שמדליה אולימפית היא בהישג יד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully