וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר סאנטי: "אנחנו עדיין צריכים להתחבר"

קפטן אינטר מתקשה לספק הסברים אחרי עוד הפסד של קבוצתו. במילאן חגגו, אלגרי: "היה חשוב לנצח בצורה משכנעת"

האם מילאן יכולה סוף סוף להתחיל לחייך ולעלות על דרך המלך? אחרי פתיחת העונה הרעה שלה, האלופה הביסה 0:3 את פאלרמו בסן סירו. הקבוצה מסיציליה שניצחה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בליגה בין שתי הקבוצות לא הצליחה למנוע מאנטוניו נוצ'רינו (40), רוביניו (55) וקסאנו (63) להבקיע את השערים שמקפיצים זמנית את הרוסונרי למקום ה-11 בטבלה. ערן זהבי לא שותף.

"כולם הציגו משחק טוב", סיפר בסיום מסימיליאנו אלגרי המרוצה, שראה את הקבוצה שלו מנצחת בפעם השנייה העונה (משישה משחקים). "שלטנו במשחק כבר מהדקות הראשונות וניסינו לפרוץ דרך האמצע, אבל אז האיכות שלנו כיחידים באה לידי ביטוי ועשתה את השינוי. הלילה זה היה משחק חשוב, כל השחקנים שלי הבינו שחמש הנקודות שהיו לנו בטבלה היו מעט מדי, וכך גם תחילת העונה.

"אולי נגד יובה הגענו עייפים, אבל גם שיחקנו רע מבחינה טכנית", המשיך אלגרי. "אנחנו צריכים לשכוח מהתוצאות של היריבות שלנו, זה היה חשוב לחזור לנצח בצורה משכנעת, ועכשיו אנחנו צריכים להשיג כמה שיותר נקודות כדי שאפשר יהיה לבטל את ההבדל בינינו לבין הקבוצות בצמרת. שלוש הנקודות הללו גם מאפשרות לנו לטפס בטבלה, אבל אנחנו חייבים להמשיך כך".

מילאן ניצחה 0:3 על פאלרמו, אינטר הפסידה 2:1 לקטאניה

סאנטי: "אסור לנו להתמקד בעניין הפנדל"

ואם במילאן חגגו, באינטר חוו עוד ערב עגום מאין כמותו. הנראזורי ממשיכים בהידרדרות המתמשכת, ונאלצו להסתדר נגד קטאניה ללא ז'וליו סזאר, ווסלי סניידר ודייגו פורלאן הפצועים. אסטבן קמביאסו (6) אמנם כבש את שער היתרון, אבל סרחיו אלמירון הבקיע במתפרצת ופרנצ'סקו לודי הפך ל-1:2, שמציב את אינטר במקום ה-17 העגום במיוחד.

"אסור לנו להתמקד בעניין הפנדל", הבהיר חאבייר סאנטי, בהתייחסו לשער השני השנוי במחלוקת של קטאניה. "לצערי זה עוד הפסד שמגיע אחרי ששיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל הכל השתנה תוך שלוש דקות במחצית השנייה. ניסינו לחזור, אבל זה לא היה פשוט. אנחנו עומדים כאן ומדברים על הפסד נוסף ועל שערים רבים שאנחנו סופגים".

על משמעות ההפסד מבחינת אינטר וקלאודיו ראניירי, הוסיף הקפטן: "אנחנו צריכים לשנות את הדרך שבה אנחנו מסתכלים על דברים. פתחנו את העונה לא כמו שכולם ציפו, ואנחנו מאוכזבים בדיוק כמו האוהדים, אבל אנחנו צריכים להתחבר. אנחנו ננסה לחזור למסלול מכיוון שלקבוצה הזו יש הרבה מה לתת".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully