וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את פאלרמו 0:3

נוצ'רינו (40), רוביניו (55) וקסאנו (63) כבשו לרוסונרי. אינטר הפסידה לקטאניה 2:1, ונאפולי הפסידה לפארמה גם כן 2:1

הסריה A חזרה הערב (שבת) מפגרת הנבחרות עם משחקיהן של שלוש הנציגות האיטלקיות בליגת האלופות. אינטר המגמגמת, שהשיגה עד כה ניצחון ליגה אחד בלבד, המשיכה לאכזב עם הפסד 2:1 לקטאניה. נאפולי הנהדרת, המדורגת במקום השלישי, הפסידה בסן פאולו 2:1 לפארמה, ובמשחק המרכזי של הערב הביסה מילאן 0:3 את פאלרמו בסן סירו.

דיאן סטנקוביץ' שחקן אינטר. Carmelo Imbesi, AP
מדחי לדחי. סטנקוביץ' והנראזורי/AP, Carmelo Imbesi

קטאניה - אינטר 1:2

ללא ז'וליו סזאר, ווסלי סניידר ודייגו פורלאן הפצועים, הנראזורי נמצאים בדרך למטה והימים בהם קלאודיו ראניירי נראה כמשיח של אינטר נראים רחוקים מאוד. הפתיחה דווקא הייתה מעודדת עבור המילאנזים כשאסטבן קמביאסו ניצל בישול של מייקון לשער יתרון בדקה השישית.

אבל במחצית השנייה התהפכה הקערה, כשסחריו אלמירון כבש עוד שער תוצרת ארגנטינה אחרי מתפרצת נאה של המקומיים, שהשלימו מהפך כעבור ארבע דקות, לאחר שהשוער המחליף של אינטר, לוקה קאסטלצי, גרם לפנדל אותו ניצל פרנצ'סקו לודי כדי לכבוש את שער הניצחון.

נאפולי - פארמה 2:1

נאפולי התחילה את העונה נהדר, והיא הגיעה למשחק מול פארמה כשהיא מדורגת במקום השלישי. פארמה, לעומת זאת, לא הצליחה עדיין לנצח מחוץ לביתה, אבל בדקה ה-57 היא הצליחה לעלות ליתרון מפתיע: סרג'יו פלוקארי בישל למאסימו גובי, שבעט לפינה הימנית הנמוכה. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-76, כאשר שער של ג'וזפה מסקארה איזן את התוצאה ל-1:1. אבל הג'לובלו לא ויתרו, ובדקה ה-82 הצליחו לחזור ליתרון, אחרי שסבסטיאן ג'יובינקו הגביה לרחבה ופרנצ'סקו מודסטו הכניס את הכדור פנימה מקרוב. התוצאה, 1:2 לפארמה, נותרה כך עד לסיום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מילאן - פאלרמו 0:3

בצד האדום של העיר מילאנו לא אוהבים במיוחד את פאלרמו. הקבוצה מסיציליה ניצחה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בליגה בין שתי הקבוצות, וגם בגביע האיטלקי הודחו הרוסונרי על ידי הרוסנרו בעונה שעברה. היום הגיעה פאלרמו לסן סירו ובמילאן ידעו שהם חייבים להיזהר ולהיות בכושר הטוב ביותר שלהם.

המחצית הראשונה של המשחק לא הייתה מלאה באירועים ליד השערים, ועד לדקה ה-40 רוב מה שהיה במשחק הם כרטיסים צהובים ופציעה אחת, של תיאגו סילבה. אבל אז הגיע מבצע קבוצתי נהדר, שהתחיל בכדור ששלח זלטאן איברהימוביץ' לאלברטו אקווילאני, שהעביר לאנטוניו נוצ'רינו, שחקן פאלרמו עד הקיץ האחרון, והאחרון גילגל פנימה. עשר דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, מסר זלטאן איברהימוביץ' לרוביניו, שבעט ממרכז הרחבה לפינה הימנית התחתונה ועשה 0:2. בדקה ה-63 כבר היה 0:3 למילאן, הפעם קסאנו בבעיטה חזקה, מבישול של איגנאסיו אבאטה. ערן זהבי, החלוץ הישראלי של האורחת, נכלל בסגל הקבוצה למשחק, אך לא ראה דקות.

ליגה איטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully