וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "ביונייטד זוכרים מה סוארס עשה להם"

מנג'ר ליברפול שפע מחמאות לחלוץ האורוגוואי שבלט ב-1:3 באנפילד בעונה שעברה: "כולם רואים מה הוא עושה במגרש"

ליברפול ומנצ'סטר יונייטד יעלו ב-13:45 (שידור חי בספורט1 ו-ספורט1 HD) לכר הדשא באנפילד למשחק הכי גדול של אנגליה שיפתח את המחזור השמיני בפרמיירליג. במפגש האחרון בין הקבוצות בליגה, ליברפול השיגה 1:3 יוקרתי ואחד מכוכבי המשחק היה לואיס סוארס שהתעלל בהגנת יונייטד ובישל במבצע אישי נהדר שער לדירק קאוט שהשלים שלושער.

"אני חושב שהבעיה של היריבות עם לואיס היא שהן לא יודעות מה הצעד הבא שלו. אנחנו מקווים שהוא ימשיך לספק לנו הפתעות נעימות", אמר קני דלגליש. "האם ההופעה שלו במשחק הקודם תשאיר ליונייטד צלקת פסיכולוגית? זה תלוי בהם. אני לא יודע מה הם חושבים, אבל משוכנע שהם זוכרים מה הוא עשה להם בעונה שעברה".

דלגליש המשיך להחמיא לחלוץ שלו: "יונייטד יודעת למה הוא מסוגל וזו הבעיה שלהם. הוא עושה משהו שונה בכל פעם שאתה רואה אותו. כולם רואים מה הוא עושה על המגרש ובנוסף יש לו אישיות נהדרת גם מחוץ למגרש. הריצה נגד יונייטד בעונה שעברה? בכנות, אין לי מושג איך הוא עשה את זה, אבל זו לא הפעם הראשונה שלו. הוא עשה דברים פנטסטיים במשחק ההוא וכמובן שגם לקאוט יש זיכרונות נעימים".

בינתיים, סוארס זעם על ביקורות על הצגות שהוא כביכול עושה: "מעולם לא הייתי צוללן", אמר ל"סאן". "אני לא מנסה לרמות אף אחד, אני רק חלוץ שעושים עליו הרבה עבירות. הפרמיירליג מרגשת יותר מכל מקום בו שיחקתי וכל משחק הוא קרב כי הליגה מאוד פיזית".

הכירו את פיל ג'ונס, בלם העתיד של יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully