וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד סטרן: "הגעתי לפגישות אופטימי, ונדהמתי"

הקומישנר מיואש מהשביתה ומאשים את ארגון השחקנים: "הם לא הגישו לנו הצעות הגיוניות. זה מעציב, חייבים לחזור לשחק"

התקופה הנוכחית היא בוודאי מהקשות שחווה דייויד סטרן מאז מונה לקומישנר של ליגת ה-NBA אי שם ב-1984. פתרון לסכסוך העבודה בין ארגון השחקנים, בעלי הקבוצות והליגה עדיין לא נראה באופק, והערב (שישי), לאחר שמיעט להתייחס לשביתה בשבועות האחרונים, השמיע סטרן את הצד שלו לסיפור. הקומישנר התראיין למספר תכניות רדיו שונות בארצות הברית, וסיפק לא מעט ציטוטים מעניינים.

"המצב הזה עצוב. תוך שבועיים נאבד 170 מיליון דולר. הכסף הזה ייעלם, ואז אולי ניאלץ לבטל עוד שבועיים, או את העונה כולה, והכל יחזור על עצמו", אמר סטרן. "זה עצוב עבור האוהדים, האנשים שעובדים בליגה, וגם לשחקנים. הייתי מאוד אופטימי בהתחלה, הייתי בטוח שנגיע להסכם. נדהמתי כשבסיום יום ארוך של דיונים ביום שני לא הגענו לסיכום, אבל היה ברור שארגון השחקנים לא היו מוכנים לבצע איתנו עסקה כמו שרצינו, ואנחנו לא ידענו מה לעשות".

"כואב לי. יש לנו שחקנים שמשחקים מעבר לים ומתסכנים בפציעה רק בשביל לקבל משכורת. אני מקווה שביום שלישי נוכל סוף סוף להגיע לעסקה, אני אכין את הבעלים של הקבוצות לקראת הפגישה", הוסיף סטרן. כזכור, בתום הפגישה האחרונה בין הצדדים הוכרז כי השבועיים הראשונים של עונת ה-NBA יבוטלו, והיד, כך זה נראה, עוד נטויה. "אם ארגון השחקנים היה מגיע אלינו עם הצעה הגיונית, ברור שהייתי אומר לבעלי הקבוצות להסכים, אבל לא קיבלנו הצעה כזאת עדיין. גם אני אוהד כדורסל, ואנחנו חייבים לחזור ולשחק", אמר הקומישנר המדוכדך.

סטרן מעריך כי העונה עשויה להתחיל רק אחרי חג המולד

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully