וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיויד סטרן: "העונה עלולה לחמוק מאיתנו"

הקומישינר אינו אופטימי לגבי השיחות: "אם לא תהיה עסקה ביום שלישי הקרוב, תחושת הבטן שלי היא שלא נשחק בחג המולד"

לא פשוט להיות אוהד NBA בחודשים האחרונים. כל יום שעובר במהלך השביתה הופך את האוהדים לפסימיים עוד יותר, והיום (שישי) שיחרר הקומישינר של הליגה, דיויד סטרן הצהרה שבהחלט לא גורמת לאופטימיות יתר. "כרגע, יום שלישי, רגע לפני שהבעלים מגיעים לעיר, ובילי האנטר (נציג השחקנים) מגיע כדי להיפגש עם הבורר, זה הזמן לעשות את העסקה", אמר סטרן. "אם אנחנו לא מגיעים לעסקה עד יום שלישי, תחושת הבטן שלי- ואני לא מחפש לבטל משחקים- אבל תחושת הבטן שלי אומרת שאנחנו לא עומדים לשחק בחג המולד".

הצהרתו של סטרן מגיעה לאחר שבוע מאכזב במיוחד מבחינת השיחות בין שני הצדדים, דווקא כשהיה נדמה כי ייתכן וישנה התקדמות במשא ומתן. אלא שלאחר הפיצוץ בתחילת השבוע, עתה נדמה כי כל הצדדים מתחילים להפנים שבהחלט ייתכן שפתרון לא יימצא לבסוף, והעונה עלולה להתבטל. ביום שלישי המדובר אמורים הצדדים להגיע לפגישה עם ג'ורג' כהן, הבורר שניסה לפתור את השביתה בליגת הפוטבול.

סטרן נשאל מה הסיכויים שדווקא כהן יצליח במקום בו הוא נכשל ואמר: "אני מקווה שהוא יצליח, כי אם אנחנו לא עושים עסקה עד פגישות הבעלים ביום רביעי וחמישי, אחרי שנפגשנו עם הבורר, אז אני אהיה די מיואש. הפסדנו שבועיים ואנחנו בדרך הבטוחה להפסיד עוד משחקים. ההצעות רק ייעשו גרועות מכאן והלאה, משני הצדדים, והעסקה פשוט תחמוק מידינו, כמו גם העונה. הגיע הזמן לעשות עסקה".

אפילו ברק אובמה רוצה שהשביתה תגיע לסיומה

כל מה שרציתם לדעת על השביתה ב-NBA

ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully