וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון הפסידה, הפועל עפולה עדיין מושלמת

הירושלמים הפסידו לראשונה העונה, 2:1 מול מרמורק, עירוני ג'ת בפסגה עם 1:4 על עמישב. הפועל עפולה השיגה ניצחון רביעי

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא לדרכו היום (שישי), כשבמוקד עמד המשחק הגדול בין הפועל קטמון המושלמת להפועל מרמורק החזקה. בסופו של דבר, העובדה שהמשחק נערך בחולון, בשל שיפוצים באצטדיון טדי, הוציא את יתרון הביתיות מהקטמונים ומרמורק ניצלה זאת כדי לנצח 1:2. עירוני ג'ת עלתה לפסגה עם 1:4 על עמישב פתח תקוה. במחוז הצפוני רק הפועל עפולה נותרה מושלמת עם ניצחון 0:4 על הפועל דלית אל כרמל.

מי הצטיין? מי איכזב? מדור הליגות הנמוכות

דרום

עירוני ג'ת - עמישב פתח תקוה 1:4

המארחים עלו למקום הראשון בטבלה הדרומית עם 10 נקודות, למרות הרחקתו של השוער ענאן פרו בדקה ה-37. עידן דוד כבש צמד (43 ו-52), כפיר ליבוביץ' (89) ומוסא אבו סעדה (90) השלימו. מוחמד חטארי (50) השווה זמנית.

הפועל קטמון - הפועל מרמורק 2:1

הירושלמים מקווים לעלות לליגה הלאומית ופתחו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, אלא שהיום הגיע ההפסד הביתי וחסרונו של אצטדיון טדי בהחלט הורגש. הכוכב הגדול שי אהרון, העלה את המארחים ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-41, אבל קטמון לא הצליחה אפילו להוליך עד ההפסקה, כשעידן שמש השווה בתוספת הזמן. במחצית השנייה המשחק נרגע וכשנראה היה שהקבוצות יחתמו על חלוקת נקודות, הגיע אלי בבייב והדהים את הקטמונים עם שער ניצחון בדקה ה-81. שתי הקבוצות צמודות במקום בצמרת עם תשע נקודות.

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה 1:1

יבנה היא הקבוצה היחידה במחוז שלא הפסידה לאחר ארבעה משחקים. ג'ת תוכל להצטרף אליה מחר. חן לוי העלה את המארחת מתל אביב ליתרון בדקה ה-68, אך אורי קרגולה, אקס הפועל תל אביב, השיג את השוויון שמונה דקות לסיום והשאיר את יבנה בלתי מנוצחת לפחות שבוע נוסף.

בית"ר כפר סבא - מכבי קביליו יפו 2:0

אחת הקבוצות המדוברות בליגה, יפו, פתחה את העונה בצורה מהוססת עם ניצחון, תיקו והפסד. היום היא יצאה לאצטדיון לויטה והשיגה ניצחון חשוב. שערים של צ'יקו דננבאום בדקה ה-30 ויאיר כהן צדק בדקה ה-42, קבעו את תוצאת המשחק עוד במחצית הראשונה.

מכבי כפר יונה - אורתודוכסים לוד 5:1

התוצאה של המחזור שייכת ללוד, שהשיגה ניצחון חוץ גדול מול נועלת הטבלה האומללה. אסי אסולין כבש בדקה ה-15, אלירן זראי הכפיל בדקה ה-36 ולהפסקה ירדו הלודאים עם יתרון מבטיח. מיד עם פתיחת המחצית השנייה הורחק רן דמרי מלוד, אבל האורחים לא נכנסו ללחץ ובליץ של עשר דקות בו כבשו רווה אייזנקוט (60), חי אטיאס (66) ואסף דיין (70) הפכו את הניצחון לתבוסה. כפר יונה השיגה שער כבוד מרגלי חן חג'ג' ארבע דקות לסוף.

משחקים נוספים:

מכבי השקמה/ רמת חן - עירוני נתיבות 2:2
לשקמה: ישראל גורן (40), אדי דדון (54). לנתיבות: ערן זגר (10), עידו בוכובזה (79)

הפועל ערד - מכבי קרית גת 1:0
לקרית גת: פאבל קומרקוב (71)

צפון

הפועל עפולה - הפועל דלית אל כרמל 0:4

עפולה שולטת ללא עוררין במחוז הצפון והיא מסתמנת כקבוצה החזקה בכל הליגה, לאחר שהיום השיגה את ניצחונה הרביעי ברציפות ושמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה. צמדים של רונן שוורצמן, בדקות 22 ו-90 ושל קובי שריקי בדקות 70 ו-75, השלימו ניצחון קליל לעפולה, שתצא למשחק לא קל בטמרה במחזור הבא.

הפועל אסי גלבוע - עירוני טבריה 1:2

גם טבריה הייתה מושלמת עד היום, אך הפסידה במשחק הצמרת הצפוני, למרות יתרון 0:1 במחצית משער של שלום עקיבא בדקה ה-30. יוני אוחיון השווה בדקה ה-72 ואסי גלבוע השיגה את הניצחון הדרמטי עמוק מאוד בתוספת הזמן עם שער של יוסי ואנונו. הניצחון הצמיד את גלבוע לטבריה במקום השלישי.

מ.ס. גבעת אולגה - אחי עכו 1:1

עוד קבוצה שאיבדה נקודות ראשונות העונה היא גבעת אולגה, אבל לפחות במקרה שלה, היא יצאה מאוד מרוצה מהנקודה הביתית, אחרי שהשיגה את השוויון עם שמונה שחקנים. איברהים סייד אחמד כבש לעכו בדקה ה-37 וגבעת אולגה איבדה את העשתונות. גל פיבך הותיק הורחק בדקה ה-50, אפרים אספא בדקה ה-62 וחן ותורי מיד אחריו. דווקא אז, כנגד כל הסיכויים, מצאה גבעת אולגה את השוויון משער של אסי גומא בדק ה-67 ושמרה על הנקודה עד לסיום.

משחקים נוספים:

מ.ע. קרית אתא - מכבי עירוני טמרה 1:2
לקרית אתא: קובי דנינו (75), ניר כהן (78). לטמרה: ווג'די אבו יונס (80)

מ.ס. כרמיאל צפת - הפועל חדרה 1:1
לכרמיאל: אילן סוויסה (91). לחדרה: עמיר רוזנבאום (56)

מכבי כפר קנא - מכבי צור שלום 1:1
לכפר קנא: שאדי סלאח (28). לצור שלום: שלומי בן עשור (14)

מכבי סקציית מעלות - הפועל כפר קנא 2:2
למעלות: איקרמה כיאל (2), אילן טל (10). לכפר קנא: תאיר אבו חמד (62 ו-94)

מכבי דלית אל כרמל - אחווה עראבה 1:1
לדלית אל כרמל: יוסי ג'נח (15). רן גוזלן (78)

ליגה א' בוואלה! ספורט

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully