וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום בליגות הנמוכות: כוכב חגיגי במיוחד

14.10.2011 / 18:00

פליקס חלפון הבקיע רביעייה וזכה בכוכב המחזור, אזור ממשיכה להוכיח שהיא לוזרית, והאם טיאר חגג ניצחון אחרון במרמורק?

* התוצאה: הפועל רמת ישראל – הפועל קרית שלום 1:10

זוכרים שרק לפני כמה שנים הפועל קרית שלום זכתה לדחיפה עצומה מערוץ הספורט ועשתה את כל המאמצים לעלות לליגה ב' אחרי שהפכה להיות קבוצה שההחלטות בה נקבעות דרך קהל האוהדים? הרבה לא נשאר מהקבוצה הזו, שבסוף השבוע האחרון ספגה את הפסדה הרביעי העונה (בארבעה משחקים) בליגה ג', וכמה שההשפלה הזו נוראית. עד היום ספגה הקבוצה בשלושה משחקים 12 שערים, והפעם הכמות הזו כמעט הוכפלה עם משחק חד צדדי לחלוטין מול אחת הטוענות לכתר במחוז תל אביב, הפועל רמת ישראל. לאריאל טרבלסקי כבר החמאנו כאן לאחרונה, כשהפעם הוא הסתפק בשלושה שערים. לצידו כיכבו גם אייל דואק, יניב יוסף, ארז מתתיהו וזוהר קמינסקי, שהקפיצו את הפרש השערים של הקבוצה שלהם ל-28 (שבעה שערי זכות בממוצע למשחק).

ההפתעה: השקמה רמת חן – עירוני נתיבות 2:2

סיפרו לנו שעירוני נתיבות היא אחת המועמדות ללכת עד הסוף השנה, אבל בינתיים קשה להאמין שהקבוצה של אהוד כחילה יכולה לדגדג את אחד המקומות הראשונים בליגה. את העונה הם פתחו עם הפסד לערד, זה המשיך עם עוד אחד נגד קטמון, לפני הפגרה הגיע הניצחון הראשון על אילת, אבל השבוע קיבלנו את נתיבות הישנה, זו שמראה לנו שאסור לנו לחפש אותה בחצי העליון של הטבלה. נתיבות הצליחה לחלץ הפעם בקושי 2:2 מהשקמה רמת חן, לא מאריות הליגה, והשיגה את זה עם פנדל שהובקע עשר דקות לסיום אותו סיים עידו בוכובזה. בשבוע הבא היא תפגוש את בית"ר כפר סבא, והפעם באמת לא נופתע אם נראה אותה מאבדת נקודות נוספות.

* המאכזבת: שמשון בני טייבה

רק בשנה שעברה שמשון בני טייבה הייתה חלק מקבוצות הליגה השלישית, אבל אחרי הטראומה שעברה עליה, נראה שהיא פשוט מתקשה למצוא את המקום שלה במחוז דרום א' של ליגה ב'. אחרי שני הפסדים וניצחון בודד, טייבה אירחה את בני יפו למשחק חשוב במיוחד שבו היא קיוותה לא ליפול להפסד שלישי ברציפות, אבל לצערה זה בדיוק מה שקרה. דודי ביטרן העלה את היפואים ליתרון אחרי 16 דקות, רבע שעה לסיום טייבה חזרה עם שער בפנדל של עלא עוידה, אבל שתי דקות לסיום עוידה הרחיק לא טוב כדור שהגיע למוחמד שרבוש, שגלגל מצוין פנימה וסיבך עוד יותר את טייבה האומללה, שבקצב הזה נראה שתילחם על מקומה גם בליגה ב'. מטייבה המלהיבה שראינו רק לפני שלוש שנים בליגה ב' פשוט כדאי לשכוח.

* הכוכב: פליקס חלפון (הפועל מורשה רמת השרון)

תודו שלזה לא ציפיתם: פליקס חלפון, שכבר חשבנו שהמרחק בינו לבין פרישה כל כך קרוב, מוצא את עצמו מחדש דווקא בליגה ג', הרחק מאור הזרקורים. השחקן שהגיע לשיאים בלתי אפשריים עם הפועל תל אביב מצליח להוכיח שהוא בכושר מצוין בשורות הקבוצה ממחוז השרון, שמנסה השנה להעפיל לליגה ב' ונוסדה רק השנה. חלפון, שכבר הספיק לכבוש העונה ארבעה שערים (שלושה בליגה ואחד בגביע) היה חתום היום על לא פחות מארבעה שערים בניצחון החוץ הענק על שמשון כפר קאסם. בליגה הזו אמנם כמות השערים לא אומרת יותר מדי, אבל בהחלט נעים להיזכר ביכולות של מי שהיה אחד השחקנים הבולטים בליגת העל שלנו.

האירוע: גדנ"ע מנצחת בדקה ה-94

הפועל אזור היא בערך הקבוצה הכי לוזרית בליגה ב'. בכל שנה היא מגיעה לבאר, אבל פשוט לא שותה ממנה. והשבוע? נדמה שלמרות שהיא פתחה את הליגה בסערה עם שלושה ניצחונות, שלב הלוזריות בחייה הגיע ממש השבוע. במשחק העונה שלה נגד גדנ"ע תל אביב, אזור הייתה הרבה יותר טובה, החמיצה בלי סוף, אפילו הובילה משער שהבקיע אלירן מגול בדקה ה-43, אבל זה ממש לא הספיק. בדקה ה-70 גדנ"ע איזנה עם שער שוויון של מאיר דרעי, ובדקה ה-94 גם הגיעו שלוש הנקודות כשאוראל נוריאל הבקיע מקרוב. בזכות הניצחון, גדנ"ע טיפסה למקום הראשון, דחקה משם את אזור, שבוודאי תעבור סוף שבוע מאוד עצבני.

* המאמן: צחי טיאר (הפועל מרמורק)

עזבו אתכם רגע מקטמון ומהמשבר שעובר עליה, ותתמקדו לכמה שניות בקבוצה הצנועה של מרמורק, שרק לפני כמה שנים הייתה בליגה הלאומית, ועכשיו חולמת לחזור לשם ובגדול. מרמורק של צחי טיאר הגיעה עם מעט יומרות לפתיחת הליגה, ולפתע מוצאת את עצמה אחרי ארבעה מחזורים במקום השני בליגה אחרי ניצחון 1:2 על קטמון, שכולו הקרבה ונשמה. לא ברור לאן תוביל הרוח הזו במרמורק, והאם באמת אנחנו מקבלים מועמדת רצינית לעלות ליגה, אבל מה שבטוח הוא שטיאר הצליח לבנות תלכיד מעניין, עליו הרחבנו את השיח ביום חמישי האחרון. טיאר עצמו קיבל לאחרונה הצעה לשמש כעוזרו של רוני לוי באנורתוזיס, כשעדיין לא ברור האם הוא יעזוב את מרמורק, אבל כבר עכשיו ברור שמדובר במאמן מצוין שצמח בדיוק מהמקומות שמהם צומחים כאן מאמנים מצוינים.

לתגובות: orenko999@walla.com

הפועל קטמון הפסידה, הפועל עפולה עדיין מושלמת

ליגה א' בוואלה! ספורט

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully