וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי: אנדי מארי ודויד פרר עלו לחצי הגמר

הסקוטי המצוי בכושר מצוין, לא התקשה מול אבדן וניצח 3:6, 2:6. הספרדי חזר מפיגור מערכה נגד רודיק וניצח 7:6, 2:6, 6:7

רבע הגמר בטורניר שנחאי נפתח היום (שישי) ללא רפאל נדאל, שהודח במפתיע על ידי פלורן מאייר הגרמני אמש בשמינית הגמר. גם בלי השור הספרדי קיבלנו כמה משחקים נחמדים מאוד ובראשם המפגש שפתח את היום בין דויד פרר לאנדי רודיק.

בשמינית גמר אליפות ארצות הברית האחרונה ידו של האמריקאי הייתה על העליונה, אבל הפעם הוא פתח עם ניצחון דרמטי בשובר השוויון של המערכה הראשונה 6:7, אך פרר חזר בגדול, ניצח 2:6, 6:7 והעפיל לחצי גמר הטורניר.

פרר יתמודד מול בן ארצו פליסיאנו לופס, שעבר בקלות את מאייר המותש, 2:6, 4:6. בצד השני של ההגרלה, ניצח היפני הצעיר קיי נישיקורי את המודרג 18 בעולם, האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב 4:6, 3:6. כעת לנישיקורי מצפה אתגר הרבה יותר גדול בדמותו של אנדי מארי, שחתם את רבע הגמר עם ניצחון קליל 3:6, 2:6 על מתיו אבדן שעלה מהמוקדמות.

הסקוטי, שזכה בשני הטורנירים האחרונים בהם השתתף, נמצא בכושר נפלא וניפנף מעליו בקלות את האוסטרלי האלמוני בעזרת שבעה אייסים ומעל ל-75 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה. חצאי הגמר יתקיימו מחר.

אצל הנשים נערך השבוע טורניר לינץ באוסטריה, שם הצ'כית לוסי ספארובה הייתה לראשונה שהעפילה לחצי הגמר לאחר 5:7, 2:6 על הרומנייה סרנה כירסטאה. המדורגת ראשונה פטרה קביטובה עשתה דבר דומה כאשר גברה על דניאלה הנטוחובה 2:6, 2:6, בעוד דומיניקה סיבולקובה התמודדה יפה עם אנסטסיה רודיונובה ועלתה גם היא לחצי הגמר עם 7:6, 2:6, 1:6. העולה האחרונה לרבע הגמר היא ילנה ינקוביץ', שניצחה את יבגניה רודינה 2:6, 4:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully