וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר שנחאי: מאייר הדהים את נדאל בשמינית הגמר

הגרמני הוותיק ניצל את המשבר של המדורג 1 בטורניר עם 6:7, 3:6. מארי הזיע בדרך לרבע הגמר, פרר הבטיח מקום במאסטרס

רפאל נדאל המשיך היום (חמישי) בתקופה הקשה שלו, כשהודח כבר בשמינית הגמר של טורניר שנחאי (סך פרסים של 3.24 מיליון דולר). המדורג ראשון בטורניר, שהובס על ידי אנדי מארי בגמר טורניר טוקיו בשבוע שעבר, נראה עייף ומבולבל במשחקו מול פלורן מאייר (23) ואיפשר לגרמני הוותיק להדהים עם 6:7, 3:6 בדרך לרבע הגמר.

מאייר בן ה-28 לא חשש מהשור ממאיורקה מן הפתיחה, ואחרי מערכה ראשונה נטולת שבירות השניים הלכו לשובר שוויון, בו התגבר הגרמני על פיגור מוקדם וניצח 5:7. במערכה השנייה העז מאייר, שלא איפשר לנדאל אפילו נקודת שבירה אחת לאורך כל המשחק, לנסות ולשבור את המדורג 1 ועשה זאת במצב של 3:3, לאחר מכן המשיך לניצחון 3:6 במערכה ובמשחק כולו בתוך 1:47 דקות. מאייר יפגוש בשלב הבא ספרדי נוסף, פליסיאנו לופס שגבר 4:6, 4:6 על תומאס ברדיך.

משחקי שמינית הגמר נפתחו הבוקר עם עלייתו של דויד פרר לרבע הגמר. הספרדי המדורג שלישי בטורניר גבר 6:1, 5:7, 2:6 על בן ארצו הוותיק חואן קרלוס פררו אחרי שהציל שלוש נקודות משחק במערכה השנייה, והפך לטניסאי החמישי בסבב שמבטיח את מקומו בטורניר המאסטרס של סוף השנה בלונדון, אחרי נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, אנדי מארי ורוג'ר פדרר.

פרר יפגוש בשלב הבא את אנדי רודיק (10), שהמשיך להתאושש מהדחתו המוקדמת בבייג'ינג בשבוע שעבר עם ניצחון חלק 3:6, 4:6 על ניקולס אלמגרו (7), אחרי משחק הגשה נהדר שכלל זכייה ב-40 מתוך 48 הנקודות בהן הגיש.

אנדי מארי (2) התקשה בדרך לרבע הגמר כשפגש את סטניסלאס ואוינקה (13). אלוף טוקיו הטרי שמט מערכה מול השוויצרי הנחוש אך התעשת בזמן וניצח 4:6, 6:3, 3:6. בשלב הבא מחכה לו מתיו אבדן האוסטרלי (124 בעולם), שהפתיע את ז'יל סימון (8) עם ניצחון דרמטי 2:6, 6:2, 6:7 (8:10).

אלכס דולגופולוב (12) התגבר על ברנרד טומיץ' המוכשר עם 7:5, 1:6, 0:6, ויפגוש ברבע הגמר את היפני המפתיע קיי נישיקורי, שהדיח את ג'ו ווילפריד צונגה בסיבוב הקודם וגב גם על סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני 6:7, 6:4, 3:6.

נדאל הדועך יצליח להמציא את עצמו מחדש?

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully