וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: 48 קבוצות ביורוקאפ, לישראל יהיו שתי נציגות

יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל שב מישיבות היול"ב והיורוקאפ, שם דנו בנושאים הללו. הנושא דרוש אישור של האסיפות הכלליות

יושב ראש מנהלת הליגה אבנר קופל שב מישיבות היול"ב והיורוקאפ בברצלונה. כראש ועדת התחרויות ביול"ב, קופל חותר להגדלת מפעל היורוקאפ ל-48 קבוצות, כשבמצב הזה יהיו לישראל שתי נציגות. כדי שההחלטה הזו תאושר באופן סופי, היא זקוקה לאישור של פיב"א אירופה לאחר פגישות שיתקיימו עם ראשי היורוליג, כשהמטרה היא איחודן של היורוקאפ והיורוצ'אלנג'.

ההחלטה שקופל הוליך ותסייע לקבוצות הישראליות ביורוקאפ, היא האפשרות לשחק באולמות בני 2,000 מקומות ולא 3,000 כפי שנקבע לעונת המשחקים הנוכחית, מה שמנע מסגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון להשתתף במפעל. ההחלטה הזו תשרת את מרבית קבוצות ליגת העל המשחקות באולמות גדולים מ-2,000 מקומות ובוודאי את גלבוע/גליל, שבאולמה יש כ-2,500 מקומות.

עוד החלטה קשורה לכך ששאלופת ישראל, באם לא תהיה זו מכבי תל אביב, תשתתף במוקדמות היורוליג ותוכל לשחק במפעל הגדול והחשוב של הכדורסל האירופי. בכל מקרה, כל ההחלטות הללו עדיין דרושות אישור של האסיפות הכלליות ביורוליג ופיב"א אירופה.

במסגרת השינויים, תדון גם הצעה להוסיף שמונה משחקים לשלב הטופ 16 ביורוליג החל מעונת המשחקים הבאה, כמו גם להעביר מספר משחקים ליום שישי.

הצעה: היורוליג יוסיף שמונה משחקים לשלב הטופ 16

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully