וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג תוסיף שמונה משחקים לשלב הטופ 16?

הנהלת היורוליג תדון בהרחבת השלב השני, כמו גם בקיום משחקים ביום שישי. מכבי תל אביב צפויה להמשיך בחמישי

האם היורוליג בדרך לשנות את פורמט המשחקים שלה? הליגה, בה משחקת אלופת ישראל מכבי תל אביב, תדון בהצעה להוסיף שמונה משחקים בשלב הטופ 16, החל מעונת המשחקים הבאה, כמו גם להעביר מספר משחקים ליום שישי. ההצעות ידונו בישיבת ההנהלה שתיערך הערב (חמישי).

הפורמט הנוכחי של הליגה כולל שלב מוקדם בו משחקות 24 קבוצות בארבעה בתים, כלומר עשרה משחקים ומצב זה לא צפוי להשתנות. השינוי הגדול כאמור, יגיע בשלב הבא. כרגע מורכב שלב הטופ 16 מארבעה בתים בני ארבע קבוצות, מה שאומר שישה משחקים בסך הכל. כעת מעוניינים ביורוליג להפוך את השלב הזה לשני בתים של שמונה קבוצות ובסך הכל- 14 משחקים. כמובן שלמכבי תל אביב, המשחקת מלבד היורוליג גם בליגה הישראלית והאדריאטית, משמעות שינוי כזה היא תוספת של שמונה משחקים בלוח משחקים שכבר היום מונה קרוב למאה משחקים בעונה.

השינוי הבולט השני הוא כאמור, העברת משחקים ליום שישי. כיום, מירב משחקי היורוליג משוחקים בימי רביעי וחמישי, מה שלעיתים יוצר התנגשות עם ליגת האלופות בכדורגל המשוחקת בימי שלישי ורביעי ומביא לרייטינג נמוך למשחקי הכדורסל. הנהלת היורוליג מעוניינת לשחק בימי שישי בשבועות בהם ייערך מחזור בליגת האלופות, מה שיביא לדחיית משחקי הליגה המקומית של הקבוצות שישחקו בשישי ליום שני. מכבי תל אביב מאז ומתמיד שיחקה את משחקיה ביורוליג ביום חמישי, כך שהיא אינה צפויה להיות אחת מאותן קבוצות שמשחקיהן יועברו יום, גם מתוך רצונה של הקבוצה שלא לחלל את השבת.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully