וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל נוויל: "ההחלטה היא בדיחה"

שחקן נבחרת אנגליה לשעבר כועס על ההחלטה להרחיק את רוני משלושה משחקים. רדנאפ: "קאפלו עדיין צריך לקחת אותו ליורו"

ביממה שאחרי ההחלטה של אופ"א להרחיק את ווין רוני משלושה משחקים, כשהמשמעות היא שכוכבה של מנצ'סטר יונייטד יחמיץ את כל שלב הבתים בטורניר שייערך בפולין ואוקראינה, בממלכה עוסקים, איך לא, בשאלה האם פאביו קאפלו צריך בכלל לזמן אותו, או שעדיף לבנות את הנבחרת בלעדיו.

ב'מירור' מדווחים שהאיטלקי צעק "אלוהים!" כאשר הפקס בהתאחדות האנגלית הגיע עם הבשורה הקשה. קאפלו, כך נטען, הכין את עצמו למצב שהוא יחסר את רוני לשני משחקים. בהתאחדות האנגלית ממתינים להחלטה המלאה לפני שיחליטו האם לערער. שחקנה של נבחרת אנגליה לשעבר פיל נוויל כינה את ההחלטה כ"בדיחה", וצייץ בטוויטר: "אם זה היה שחקן הולנדי, ספרדי, איטלקי או גרמני, הוא לא היה מקבל הרחקה ממשחק אחד אפילו".

הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם, פירסם טור ב"סאן" שבו הוא ממליץ למאמן האיטלקי לקחת בכל זאת את רוני. "פאביו קאפלו צריך לקבל את ההחלטה עכשיו", הכריז רדנאפ. "אם הייתי מנג'ר אנגליה, לא הייתי פותח איתו בשום משחק עד היורו. למרות זאת, חייבים לקחת אותו לטורניר. אנגליה צריכה להיות חזקה מספיק כדי לעבור את שלב הבתים בלעדיו, ולאחר מכן יהיה לנו אותו לשלבים המאוחרים".

רנדאפ המשיך להמליץ לקאפלו: "המשמעות בטווח הקצר היא שקאפלו צריך להכין תוכנית איך לשחק בלעדיו. במקרה הטוב, קאפלו צריך לשלב אותו כמחליף במשחקי הידידות כדי לאפשר לו להיות מעורב ולהשאיר אותו בכושר, אבל הוא צריך ללמוד להסתדר בלעדיו. הייתי בשוק כששמעתי שהוא מורחק משלושה משחקים בשל הבעיטה שלו. זה כואב, שיעור כואב עבור רוני שהוא לא יכול לעשות דברים כאלה. יש לי סימפטיה אליו, אבל אלה הכללים ולכן הוא חייב לקבל את זה".

מנגד, חלוצה לשעבר של הנבחרת סטן קולימור חושב שרוני צריך להישאר בבית: "אני חושב שזה לא פייר מבחינת השחקנים האחרים שיהיה בסגל שחקן מבחינה וירטואלית בכל משחקי הבתים עם הציפייה והתקווה שיקבלו אותו בשלב השני". אלן שירר הוסיף: "אם הנבחרת תשחק טוב במשחקי הידידות, מי יודע, אולי קאפלו יחליט לא לקחת אותו. אם אני הייתי צריך להחליט, הוא השחקן הטוב ביותר שלנו ואפילו אם העונש לא יקוזז, הייתי לוקח אותו".

בטור אחר שנכתב בטלגרף על ידי אלן סמית' מתחבט הכותב בשאלה הזו: "מה אם למשל המקום של רוני בסגל יהיה על חשבון שחקן אחר שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון? ההימור לקחת שחקן מורחק ייראה פזיז למדי: זו תהיה תוצאה רעה לפאביו קאפלו. קאפלו חייב למצוא דרך אחרת להתקדם מהבית, זה מה שמאמן טוב עושה, מוצא פתרונות לבעיות. התנאי היחיד הוא שרוני צריך לסיים את העונה בלי אף פציעה ובמומנטום טוב. אם זה יקרה, הדברים צריכים להיראות אחרת עבור אדם שנהנה עכשיו מהשיא שלו במשך שנים כשחקן מקצוען".

ווין רוני יחמיץ את שלב הבתים ביורו 2012

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully