וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני יחמיץ את שלב הבתים ביורו 2012

החלוץ שהורחק במשחק המוקדמות של אנגליה מול מונטנגרו, הורחק על ידי ועדת המשמעת של אופ"א משלושה משחקים

עונש מוצדק או שאופ"א הגזימה בטירוף? הצטרפו לדיון בעמוד הפייסבוק שלנו

בעיטה אחת שווה שלב בתים שלם. ווין רוני, חלוץ נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד, ספג עונש כבד מאוד מבית הדין המשמעתי של אופ"א, בדיון שנערך הערב (חמישי) בעניינו, לאחר שהורחק במשחק המוקדמות האחרון של נבחרתו מול מונטנגרו. כזכור, ביום שישי האחרון נפגשו שתי הנבחרות במונטנגרו, במשחק שהסתיים בתיקו 2:2, שהבטיח לאנגלים את ההעפלה ליורו 2012, אלא שהרגע החשוב באמת במשחק, בו עוסקת כל הממלכה מאז ועד עכשיו, קרה בכלל בדקה ה-73, כשרוני התרגז על השמירה הצמודה של שחקני היריבה ובעט במיודראג דז'ודוביץ' , מה שהקנה לו כרטיס אדום ישיר.

משמעות ההרחקה באותו רגע הייתה כמובן שהשחקן יחמיץ לפחות משחק אחד בשלב הבתים של יורו 2012, אלא שכעת הגיעה הבשורה ממנה חששו באנגליה והחלוץ ייאלץ לצפות בכל שלב הבתים מהיציע, בתקווה להצטרף אל נבחרתו החל משלב רבע הגמר.

רוני, שידע פרשיות רבות בעברו, אך נראה היה שהתבגר בשנים האחרונות, ספג ביקורות רבות בשל פעולתו מאנשי הכדורגל במדינתו, כמו גם ממאמן הנבחרת האנגלית פאביו קאפלו, שהודיע לשחקן שהוא יצטרך להרוויח את מקומו מחדש בנבחרת, כיוון שלא יוכל לעמוד לראשותה בכל שלב הבתים. בנבחרת אנגליה צפויים לערער על ההחלטה בימים הקרובים ויקוו להיעזר במקרה של אנדריי ארשבין הרוסי, שהורחק במוקדמות יורו 2008 בגין עבירה דומה מול אנדורה, אך נענש בשני משחקים בחוץ בלבד.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully