וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'ארד הנדריקס: "דיוויד תמיד ידע מה היכולות שלי"

14.10.2011 / 8:34

הפורוורד מרוצה מבחינה אישית אחרי הזכייה בגביע צ'אנס, שייר: "המשחק הזה חיובי לבניית אופי". התסכול של מצ'באן נמשך

ביום שאחרי הזכייה בגביע צ'אנס (74:78 על הפועל חולון), במכבי תל אביב כבר מתחילים לחשוב על תחילת העונה ביורוליג שמצפה להם, אבל גם עסוקים בסוגיות הרגילות שילוו אותם כנראה במשך כל העונה. מילאן מצ'באן, ששוב לא שיחק וכנראה נמצא בדרך החוצה מהקבוצה, נראה עצבני ומתוסכל מתמיד, כשקשה היה שלא להבחין בחוסר שביעות הרצון שלו ממצבו. בימים הקרובים צפויה הנהלת הצהובים להתכנס וכנראה לאשר סופית את עזיבתו.

ריצ'ארד הנדריקס, שהיה דומיננטי וסיים עם 12 נקודות ותשעה ריבאונדים, אמר בסיום: "זה טוב לנצח ולהשיג תואר ראשון לעונה, אבל עכשיו אנחנו מצפים למשחק הראשון של הליגה ולקוות שנמשיך את המומנטום. אני מנסה לעשות את העבודה שלי, אני רק רוצה לתרום לקבוצה, ותמיד חשבתי כך וזה מה שאני מנסה לעשות. זה מחמיא לי שדיוויד סומך עליי, אבל בלאט תמיד ידע מה אני יכול לתרום ומהן היכולות שלי. הוא מכיר אותי ויודע מה אני יכול לעשות, גם אחרים יודעים כבר. זה חשוב וטוב לדעת שיש לו אמון בי".

לקראת המשחק מול גלבוע/גליל ביום ראשון, אמר הפורוורד: "גלבוע/גליל היא קבוצה טובה, יש להם היסטוריה ארוכה מול מכבי, אבל אנחנו נשחק את המשחק שלנו. עכשיו אנחנו מתחילים כמה משחקים בחוץ, אבל אנחנו נתכונן היטב ונכין את עצמנו באימונים לקראת המשחק". על הקושי במשחק נגד חולון, הוא הוסיף: "לפעמים יש ערבים כאלה שלא הכל זורם בהם, אבל אני מקווה שנאזן את זה בשבוע הבא. אנשים מבינים שכשקוראים להם לפרקט הם צריכים לעשות הכל כדי שהקבוצה תנצח".

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב: "זה היה משחק לא טוב שלנו ומשחק טוב מאוד של חולון. טוב שהקהל נהנה, לפחות מהמתח. יש גם משחקים כאלה".

דיוויד בלאט: "אין טעם ששחורציאניטיס ישחק בליגת העל"

ג'ון שייר: "רוצה שלבאט יוכל להרגיש שהוא יכול לקחת אותי בחשבון"

"זה לא היה המשחק הכי יפה שלנו, אבל אני שמח שניצחנו וזכינו בתואר הראשון העונה", סיכם ג'ון שייר את המשחק אחרי שקלע שלוש נקודות. "בשורה התחתונה זה מה שחשוב. חולון שיחקה טוב מולנו, זה היה בשבילנו מבחן טוב לקראת המשך העונה, אבל נלמד מכך ונמשיך להשתפר. מהרבה סיבות זה חיובי לבניית אופי של קבוצה, בניית החוזק המנטאלי והקשיחות של הקבוצה, ובסך הכל בואו נודה על האמת שזו לא סיטואציה קלה שכולם מצפים שננצח בקלות. אנחנו רק לומדים לשחק ביחד כקבוצה ואנחנו נמשיך להשתפר".

ביום ראשון תפגוש כאמור מכבי תל אביב במשחק פתיחת העונה את הפועל גלבוע/גליל עליון בחוץ, ושייר כבר מתחיל לחוש באינטנסיביות: "אני נרגש לקראת הליגה, זה משחק ראשון של העונה, נכיר את גליל יותר טוב כי כרגע אני לא יודע עליהם הרבה אבל אני מצפה לכך ואנחנו רוצים להתחיל את העונה בצורה טובה". על קשיי ההתאקלמות שלו, הוא הוסיף: "אני חושב שזה הולך להיות תהליך של צעד אחר צעד, להיות בעמדה שאני נמצא בה זה אומר שצריך לעבור תהליך של למידה, אני משתדל להשתלב ולהשתפר בכל יום, וברור לי שזה עניין של זמן. באופן אישי אני מרגיש שאני לומד כל יום, אני רוצה להיות מוכן לכל משחק, להיות מוכן לכל הזדמנות שבלאט קורא לי אל המגרש, אני רוצה שבלאט יוכל להיות בטוח לגבי בעתיד שבכל פעם שהוא קורא לי לשחק, אני אבוא הכי חדור מוטיבציה ומוכן שיש כי כזה אני וזו המטרה שלי. אני רוצה שבלאט לאט לאט יוכל להרגיש כלפי שיכולים לקחת אותי בחשבון בכל מה שקשור לאופי ושיש לי אחריות".

שייר גם התייחס לדבריו של בלאט במסיבת העיתונאים על החוקים החדשים בליגה הישראלית ועל כך שרק ארבעה זרים יכולים להתלבש בכל משחק, ואמר: "אני מעולם לא הייתי בסיטואציה כזו בעבר, אבל החוקים הם כמו שהם וצריך לקבל אותם. אני חושב שהקבוצה יכולה להתאים את עצמה למה שהליגה דורשת, לא משנה למי מותר ומה אסור, כל אחד בקבוצה צריך להיות מוכן במשך כל העונה לעשות את התפקיד שלו כשידרש לכך".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully